Profesyonel Konut Sitesi Yönetimi

4,6 (119 oylama)
 Son Güncelleme Tarihi: 02/2023
 Türkçe
₺1750,00

EMPOWERING WOMEN IN THE WORLD OF WORK eğitimimize göz atabilirsiniz.

Eğitimin Amacı:

Bu sertifika programı, gayrimenkul projelerindeki ihtiyaçları doğru tespit ederek, uygun maliyetle kaliteli hizmeti sunumunu sağlayacak, gelir – gider dengesini yönetecek ve güçlü iletişim ile yapılan çalışmaları etkili anlatabilecek profesyonel konut sitesi yöneticileri yetiştirmek üzere hazırlanmıştır.

Çağımızın kaçınılmaz sosyo-ekonomik yapısı, ülkemizde Konut Siteleri sürecini başlatmıştır. Makro seviyede Kentsel Dönüşüm planları yapılmakta, projelendirilip uygulamakta, insanımızın daha güvenli, daha temiz, daha bakımlı, kendisini daha özel hissedeceği yaşam ve iş alanları oluşturulmaktadır. İnşaatlar, coğrafi (iklimsel) şartlara, firmanın mali yapısı ve profesyonelliğine göre 18-36 ay arasında tamamlanmakta ve sakinlerin oturumuna sunulmaktadır. Bu oturum alanları bazen birkaç daireden bazen yüzlerce hatta binlerce daireden oluşmaktadır. Böylece bu yaşam alanları, ortak ihtiyaçlar ve giderler o kadar genişlemiştir ki özellikle hizmetler boyutuyla küçük bir kent, mali boyutuyla orta halli birçok ticari işletmenin karını aşacak boyutlara gelmiştir.

Bu haliyle siteler detaylı mali, hukuki, idari, sosyal boyutlu resmi - idari işlem ve hizmetlere ihtiyaç duymuş, Kat Mülkiyet Kanunu (KMK) ‘nun ilgili maddeleri gereğince seçilen Yönetici/Yönetim Kurulu asıl işleri ile ilgilendiğinden, yöneticiler, Sitenin Yönetimini bu konuda tecrübe ve eğitimi olmayan genelde emekli kişiler aracılığı ile yürütme yolunu seçmişlerdir.

Boyutu itibariyle büyük sitelerde, bu yönetim zafiyetinden dolayı kültür ve yaşam tarzı farkından kaynaklanan çeşitli sürtüşmeler olmakta, konu kısa sürede şiddetin de içinde bulunduğu adli boyuta taşınmaktadır. Konut ve İş Siteleri idari olarak, mali-hukuki-idari-sosyal boyutu dolayısı ile detaylandırılmış kanun/ mevzuata hakim profesyonellere, Site Yönetimlerinin işveren vekil ve işçilerine ihtiyaç duymaktadır.

Eğitim Yaklaşımı:

Bu sertifika programı, gayrimenkul projelerindeki ihtiyaçları doğru tespit ederek, uygun maliyetle kaliteli hizmeti sunumunu sağlayacak, gelir – gider dengesini yönetecek ve güçlü iletişim ile yapılan çalışmaları etkili anlatabilecek profesyonel konut sitesi yöneticileri yetiştirmek üzere hazırlanmıştır.

 

Eğitim İçeriği:

DESTEKLEYİCİ KONULAR

  • Kriz Yönetimi (4 Saat)
  • Kişisel Verileri Koruma Kanun’u (KVKK) (4 Saat)
  • İletişim (4 Saat)
  • İş Sağlığı ve Güvenliği (İSG) (4 Saat)

TEMEL KONULAR

1.SİTE YÖNETİM HUKUKU (6 SAAT)

  • •Kat Mülkiyeti Kanunu Temel İçeriği
  • •5711 Sayılı Kanun’un Getirdiği Yenilikler

2.SİTE MALİ MEVZUAT UYGULAMALARI (6 SAAT)

  • •Demirbaş Avansı ve Aidatlar
  • •Vergi Mevzuatı ve Site Muhasebesi
  • •İşletme Projesi
  • •Muhasip Üye ve Denetici Müessesesi

3.İDARİ İŞLER (6 SAAT)

  • •Karar Defteri
  • •İşletme Defteri
  • •Arşiv Yönetimi
  • •Resmi Mercilerle İlişkiler
  • •Yönetim Kurulu Toplantıları
  • •Genel Kurul Toplantıları

4.SAHA HİZMETLERİ (6 SAAT)

  • •Teknik Bakım Hizmetleri Planlama/ Uygulama
  • •Temizlik Bakım Hizmetleri Planlama /Uygulama
  • •Peyzaj Bakım Hizmetleri Planlama /Uygulama
  • •Güvenlik Hizmetleri Planlama /Uygulama
  • •Gece Hizmetleri Yönetimi/Raporlama
  • •Sakinlerle İlişkiler Masası Uygulamaları

 

Kimler Katılabilir:

  • Site/Apartman/Bina yönetici ve Yönetim Kurulu üyeleri
  • Denetici ve Denetim Kurulu üyeleri
  • Site Müdürleri adayları ve diğer site çalışanları
  • İnşaat firmaları ve çalışanları
  • Emlak sektörü çalışanları

 

Eğitim Süreci:

Eğitim Saati: 40 Saat

Eğitim Yöntemi: Yüzyüze veya Online seçeneği ile

Online Eğitim İçin: 

Eğitim Yöntemi: Uzaktan canlı eş zamanlı (senkron) eğitim

  • Eğitime katılabilmeniz için bulunduğunuz ortamda internet erişiminin ve uygun internet paketinizin olması gerekmektedir.
  • Eğitim sisteminin kullanılabilmesi için,kamera ve mikrofon donanımları tanıtılmış, internete bağlanabilen bir cihaza(akıllı telefon, tablet ve tercihen bilgisayar)ihtiyaç duyulmaktadır.
  • Katılımcılar belirtilecek ders saatlerinde eğitimi veren öğretim elemanımız ile birlikte sisteme kamera ve mikrofonları açık olacak şekilde giriş yapacaklardır.
  • Eğitim başlamadan önce katılımcıların maillerine kullanıcı adı ve şifreleri gönderilecektir.

Katılımcı sayısı:  

Her grup minimum 15/maksimum 30 kişi ile açılır. (Başvuranlar için on kayıt niteliğinde kabul edilir, minimum 15 kişi olması halinde merkezimiz tarafından bilgilendirilirsiniz. Bu anlamda size ulaşabileceğimiz iletişim bilgileri önem arz etmektedir.

Toplu talep olması halinde, Kurumlara ve gruplara istenilen yerde ve karşılıklı belirlenecek zamanlarda eğitim planlanır ve gerçekleştirilir.

Başvuru süreci:

  • Eğitim sonunda Bursa Uludağ Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama Araştırma Merkezi sertifikası verilir. Sertifikalarımız E-Devlette sorgulanabilmektedir. Sertifika eğitime % 80 ve üzeri katılımı sağlayan adaylara düzenlenir. % 79 ve altı katılımlar için herhangi bir belge düzenlenmez.

Sertifika Süreci:

  •  Eğitime başvuru ve eğitim ücreti internet ödemesi internet üzerinden gerçekleştirilmektedir. Katılımcıların banka kredi kartı (taksitlendirme yapılamamaktadır) veya eft/banka havalesi seçenekleri bulunmaktadır. Havale/eft ile ödeme yapan adayların ödeme dekontunu usem@uludag.edu.tr mail adresine göndermeleri gerekmektedir.

 TÜRKİYE HALK BANKASI ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ ŞB.

BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETMESİ HESABI

IBAN NO: TR04 0001 2001 3290 0006 0001 07

Yorumlar

Paylaş:
Profesyonel Konut Sitesi Yönetimi
₺1750,00
Başvuru Yap

Grup Adı: Yüz yüze (Bursa Uludağ Üniversitesi Görükle Kampüsü)

Aktif Kontenjan : 27

23 Nisan 2023 17:00

Son Başvuru Tarihi

24 Nisan 2023

Egitim Başlangıç Tarihi

17 Mayıs 2023

Egitim Bitiş Tarihi

Grup Adı: Online (uzaktan)

Aktif Kontenjan : 30

23 Nisan 2023 17:00

Son Başvuru Tarihi

24 Nisan 2023

Egitim Başlangıç Tarihi

17 Mayıs 2023

Egitim Bitiş Tarihi

Sitemizi kullanarak çerezlere (cookie) izin vermektesiniz. Detaylı bilgi için Çerez Politikamız'ı inceleyebilirsiniz. TAMAM