Şirketler Topluluğunda İç Kontrol Sisteminin Kurulması

4,5 (51 oylama)
 Son Güncelleme Tarihi: 11/2024
 Türkçe

Temel Kuyumculuk Atölyesi (Metal İşleme): Yüzük Yapım Teknikleri Eğitimi eğitimimize göz atabilirsiniz.

''Eğitimlerimiz Üniversitemiz Öğretim Üyeleri Tarafından Gerçekleştirilmektedir. Eğitimler Ön lisans, Lisans ve Lisansüstü Öğrencilerimiz ile Kurumsal İşbirliklerine Açıktır.''

Eğitim Ücreti: %10 KDV dahil 12000 TL

  • Toplu Talep Olması Halinde İstenilen Yerde ve İstenilen Zamanda Eğitim planlanır ve gerçekleştirilir.

  • Kurumsal Yerinde Uygulamalı Çözümler için teklif verilir

Eğitim Tarihleri: Ön kayıt alınır, talep durumuna göre tarihlendirilir ve bilgi verilir.

Eğitim Süresi: 24 Saat

Eğitim Yöntemi:  Uzaktan canlı eşzamanlı (senkron) eğitim

Katılımcı sayısı: Minimum 20 / Maksimum 30 Kişi ile açılır

Eğitimin Amacı:

Finansal raporlamanın güvenirliliği, faaliyetlerin etkinliği ve verimliliği, yasa diğer düzenlemelere uygunluğu sağlamak gibi hedeflere ulaşmada makul güvence sağlamak üzere tasarlanan süreç kısaca iç kontrol sürecidir.

İç kontrol sürecinde amaç; işletmenin varlıklarını korumak, muhasebe bilgilerinin doğruluk ve güvenirliliği sağlamak, faaliyetlerin verimliliğini ve politikaların uygunluğunu temin etmek, yönetim tarafından belirlenmiş hedeflere ve amaçlara ulaşılmasını sağlamaktır.
Türk Ticaret Kanununda Kurumsallaşma; şeffaflık, hesap verilebilirlik, sorumluluk ve adillik gibi dört temel ilke ile ifade edilmiştir. TTK tanımlanan ve verilen yetki çerçevesinde Kamu Gözetimi Kurumu tarafından belirlenen rakamsal ölçütler kapsamında işletmelerde Bağımsız Denetimi zorunlu tutmuştur. Bağımsız Denetim süreci ise iç kontrol sistemi ile anlamlı olmaktadır.
MAYES Danışmanlık olarak düzenlediğimiz 21 saatlik eğitim ile, içeriği aşağıda sunulan konularda temel bilgilendirme yapılmaktadır. Aynı zamanda alanında uzman ekibimiz ile işletmenizde İç Kontrol Sisteminin kurulması ve İç Kontrol Eylem Planı hazırlanmasına danışmanlık hizmeti verilir

Eğitim İçeriği:

  • İç Kontrol
  • İç Kontrol Standartları
  • Risk Yönetimi
  • Risk Değerleme Standartları
  • Risk Yönetiminde Başarı için Faktörler
  • Risk Yönetim Stratejisi
  • Görev Yetki ve Sorumluluklar
  • Risk Yönetim Süreci
  • Kontrol Faaliyetleri
  • Kontrol Faaliyet Standartları
  • Kontrol Faaliyetlerinin Sınıflandırılması
  • Kontrol Faaliyet Yöntemleri
  • Kontrol Faaliyet Uygulama Aşamaları
  • Bilgi ve İletişim
  • Bilgi ve İletişimde Roller ve Sorumluluklar
  • Yönetim bilgi Sistemleri
  • Raporlama
  • İzleme
  • İzleme Standartları
  • İzlemede Roller ve Sorumluluklar
  • İzleme Yöntemleri
  • İç Kontrol Eylem Planı

Eğitim Süreci:

  • Eğitim internet üzerinden eşzamanlı olarak canlı yayınlanacaktır.
  • Eğitime katılabilmeniz için bulunduğunuz ortamda internet erişiminin ve uygun internet paketinizin olması gerekmektedir.
  • Eğitim sisteminin kullanılabilmesi için,kamera ve mikrofon donanımları tanıtılmış, internete bağlanabilen bir cihaza(akıllı telefon, tablet ve tercihen bilgisayar)ihtiyaç duyulmaktadır.
  • Katılımcılar belirtilecek ders saatlerinde eğitimi veren öğretim elemanımız ile birlikte sisteme kamera ve mikrofonları açık olacak şekilde giriş yapacaklardır.
  • Eğitim başlamadan önce katılımcıların maillerine kullanıcı adı ve şifreleri gönderilecektir.
  • Eğitimler tamamlandıktan sonra katılımcılara sistem 7 gün daha açık tutulacaktır. Yedinci günün sonu saat 23:00 itibariyle sistem tamamen kapatılacaktır.
  • Eğitim süresi boyunca yardımcı olabilmemiz için sadece yönetici mesaj gönderir şeklinde whatsapp grubu oluşturulacak ve ders süresi boyunca her türlü destek bilgileri yönetici tarafından paylaşılacaktır. Katılımcılar her türlü soru ve sorunlarını usem@uludag.edu.tr adresimize yazabilirler. Mail eğitim süresince anlık takip edilecektir.
Önemli Bilgilendirme:
  • Toplam eğitim süresinin %80 ve üzeri katılımlara sertifika düzenlenir. %79 ve altı katılımlara ise herhangi bir belge düzenlenmeyecektir. 
  • Eğitim süresi tamamlandıktan sonra kurumumuza ait kontroller sonrası sertifikalar düzenlenecek ve PTT Kargo ile kayıt anında girdiğiniz adreslerinize gönderilecektir. Adres ve iletişim bilgileriniz güncel olmalıdır.
  • Katılımcılar her türlü soru ve sorunlarını usem@uludag.edu.tr adresimize yazabilirler. Mail eğitim süresince anlık takip edilecektir.
  • Eğitime başvuru ve eğitim ücreti ödemesi internet üzerinden gerçekleştirilmektedir. Katılımcıların banka kredi kartı ödemelerinde taksitlendirme yapılamamaktadır.
  • Kurumsal fatura ödemelerinde 0850 840 8543 çözüm merkezimiz ile irtibata geçebilirsiniz.
  • Önemli: Eğitimlerimize kesin kayıt yaptıranların geçerli nedenle eğitime katılamama ve kaydın iptali durumunda, döner sermaye işletme yönetmeliği süreçlerinden kaynaklanan iç yazışmalar nedeniyle ücret iadesi ortalama 1 aylık bir zaman almaktadır. Kesin kayıt yapmadan önce  lütfen dikkate alınız.
 

Yorumlar

Y
1590 gün önce
YAVUZ M.
Eğitim çok güzel geçti, yalnızca süresinin daha uzun olmasını isterdim. Onun dışında herkese tavsiye edebileceğim bir programdı. Sağolun teşekkürler..
C
1160 gün önce
Ceyda D.
İş hayatında kendini geliştirmek isteyen herkese tavsiye edebileceğim bir eğitim olmuş. Emeği geçenlere teşekkürler.
A
418 gün önce
Azmi Y.
Eğitim güzel ve verimli bir eğitimdi. Teşekkürler...
A
1144 gün önce
Ali Y.
Güzel bir eğitim programı olmuş. Bana ve iş hayatıma oldukça katkısı olacağını düşünüyorum. Emeği geçenlere teşekkür ederim.
Paylaş:

Sitemizi kullanarak çerezlere (cookie) izin vermektesiniz. Detaylı bilgi için Çerez Politikamız'ı inceleyebilirsiniz. TAMAM