Finansçı Olmayanlar İçin Finansal Tabloların Analizi (Senkron)
''Eğitimlerimiz Üniversitemiz Öğretim Üyeleri Tarafından Gerçekleştirilmektedir. Eğitimler Ön lisans, Lisans ve Lisansüstü Öğrencilerimiz ile Kurumsal İşbirliklerine Açıktır.''
Eğitim Ücreti: %10 KDV dahil 5000 TL
-
Toplu Talep Olması Halinde İstenilen Yerde ve İstenilen Zamanda Eğitim planlanır ve gerçekleştirilir.
-
Kurumsal Çözümler için fiyatlar karşılıklı görüşme sonucu belirlenir.
Eğitim Tarihleri: Ön kayıt alınır, talep durumuna göre tarihlendirilir ve bilgi verilir.
Eğitim Süresi: 18 Saat
Eğitim Yöntemi: Uzaktan canlı eşzamanlı (senkron) eğitim
Katılımcı sayısı: Minimum 20 / Maksimum 30 Kişi ile açılır
Eğitimin Amacı:
Finansal Tabloların Analizinden beklenen sonuçların alınabilmesi için bazı şartların oluşması zorunludur. Analizin temelini oluşturan finansal tabloların analize uygun ve gerçeğe uygun düzenlenebilmiş olması, analistin işletmeye, sektöre ve ekonomik gelişmelere yönelik bilgiye sahip olması gerekmektedir.
Finansal Tablolar düzenlendiği tarih itibariyle işletmenin yönetimine, ortaklarına, işletme ile ilgili bütün taraflara işletmenin finansal durumunu ifade eden tablolardır. İşletmenin finansal durumunu (Bilanço), faaliyet sonuçlarını (Gelir Tablosu) ve finansal yöntem gelişmesini değerlendirmek (Nakit Akım, Özkaynaklar Değişim Tablosu) gelişme yönlerini belirleyebilmek ve işletme ile ilgili geleceğe dönük tahminlerde bulunabilmek için, finansal tablolarda yer alan unsurlar arasındaki ilişkilerin ve bunların zaman içinde göstermiş olduğu eğilimlerin incelenmesine Finansal Tablolar Analizi denmektedir.
Eğitim İçeriği:
-
Finansal Tablolar
-
Finansal Analiz ve Finansal Analiz Teknikleri
-
Nakit Akış Analizleri
-
Kısa Vadeli Yabancı Kaynak Ödeme Gücü Analizleri
-
Karlılık Analizleri
-
Sermaye Yapısı ve Uzun Vadeli Yabancı Kaynak Analizleri
Eğitim Süreci:
- Eğitim internet üzerinden eşzamanlı olarak canlı yayınlanacaktır.
- Eğitime katılabilmeniz için bulunduğunuz ortamda internet erişiminin ve uygun internet paketinizin olması gerekmektedir.
- Eğitim sisteminin kullanılabilmesi için,kamera ve mikrofon donanımları tanıtılmış, internete bağlanabilen bir cihaza(akıllı telefon, tablet ve tercihen bilgisayar)ihtiyaç duyulmaktadır.
- Katılımcılar belirtilecek ders saatlerinde eğitimi veren öğretim elemanımız ile birlikte sisteme kamera ve mikrofonları açık olacak şekilde giriş yapacaklardır.
- Eğitim başlamadan önce katılımcıların maillerine kullanıcı adı ve şifreleri gönderilecektir.
- Eğitimler tamamlandıktan sonra katılımcılara sistem 7 gün daha açık tutulacaktır. Yedinci günün sonu saat 23:00 itibariyle sistem tamamen kapatılacaktır.
- Eğitim süresi boyunca yardımcı olabilmemiz için sadece yönetici mesaj gönderir şeklinde whatsapp grubu oluşturulacak ve ders süresi boyunca her türlü destek bilgileri yönetici tarafından paylaşılacaktır. Katılımcılar her türlü soru ve sorunlarını usem@uludag.edu.tr adresimize yazabilirler. Mail eğitim süresince anlık takip edilecektir.
Önemli Bilgilendirme:
- Toplam eğitim süresinin %80 ve üzeri katılımlara sertifika düzenlenir. %79 ve altı katılımlara ise herhangi bir belge düzenlenmeyecektir.
- Eğitim süresi tamamlandıktan sonra kurumumuza ait kontroller sonrası sertifikalar düzenlenecek ve PTT Kargo ile kayıt anında girdiğiniz adreslerinize gönderilecektir. Adres ve iletişim bilgileriniz güncel olmalıdır.
- Katılımcılar her türlü soru ve sorunlarını usem@uludag.edu.tr adresimize yazabilirler. Mail eğitim süresince anlık takip edilecektir.
- Eğitime başvuru ve eğitim ücreti ödemesi internet üzerinden gerçekleştirilmektedir. Katılımcıların banka kredi kartı ödemelerinde taksitlendirme yapılamamaktadır.
- Kurumsal fatura ödemelerinde 0850 840 8543 çözüm merkezimiz ile irtibata geçebilirsiniz.
- Önemli: Eğitimlerimize kesin kayıt yaptıranların geçerli nedenle eğitime katılamama ve kaydın iptali durumunda, döner sermaye işletme yönetmeliği süreçlerinden kaynaklanan iç yazışmalar nedeniyle ücret iadesi ortalama 1 aylık bir zaman almaktadır. Kesin kayıt yapmadan önce lütfen dikkate alınız.