Finansçı Olmayanlar İçin Finansal Tabloların Analizi (Senkron)

4,1 (54 oylama)
 Son Güncelleme Tarihi: 11/2025
 Türkçe

Muhasebe Temel Kavramları-Mali Tablo Düzenleme, İlkeler, Hesap Planı (Senkron) eğitimimize göz atabilirsiniz.

Genel Bilgiler

  • Ders Süresi: 18 Saat
  • Yöntem: Online (Çevrimiçi) Eğitim
  • Katılımcı Sayısı: Minimum 20 / Maksimum 30 kişi
  • Eğitim Ücreti: %10 KDV dahil 5000 TL
  • Başvuru ve Tarihler: Ön kayıt alınır, talep durumuna göre tarihlendirilir ve bilgi verilir
  • Kurumsal Çözümler: Toplu talepler için istenilen yerde ve zamanda eğitim planlanır; fiyatlar karşılıklı görüşme ile belirlenir

Eğitimin Amacı

Finansal tabloların analizinden beklenen sonuçların alınabilmesi için bazı ön şartlar gereklidir. Analizin temelini oluşturan finansal tabloların doğru ve gerçeğe uygun hazırlanmış olması ve analistin işletme, sektör ve ekonomik gelişmeler hakkında bilgi sahibi olması şarttır.

Finansal tablolar, düzenlendikleri tarih itibariyle işletmenin yönetimine, ortaklarına ve tüm ilgili taraflara işletmenin finansal durumunu gösteren tablolardır. Finansal tabloların analizi, işletmenin finansal durumunu (Bilanço), faaliyet sonuçlarını (Gelir Tablosu) ve finansal yöntem gelişmesini (Nakit Akış ve Özkaynaklar Değişim Tablosu) değerlendirmek ve geleceğe yönelik tahminlerde bulunabilmek için tablolar arasındaki ilişkilerin ve eğilimlerin incelenmesini kapsar.

Eğitim İçeriği

  • Finansal Tablolar
  • Finansal Analiz ve Finansal Analiz Teknikleri
  • Nakit Akış Analizleri
  • Kısa Vadeli Yabancı Kaynak Ödeme Gücü Analizleri
  • Karlılık Analizleri
  • Sermaye Yapısı ve Uzun Vadeli Yabancı Kaynak Analizleri

Eğitim Süreci

  • Eğitim internet üzerinden online (çevrimiçi) olarak canlı yayınlanacaktır.
  • Katılımcılar internet erişimi ve yeterli internet paketine sahip olmalıdır.
  • Eğitim için kamera ve mikrofon donanımı olan bir cihaz (akıllı telefon, tablet veya tercihen bilgisayar) gereklidir.
  • Katılımcılar ders saatlerinde sisteme kamera ve mikrofonları açık olarak giriş yapacaklardır.
  • Başlamadan önce kullanıcı adı ve şifreler katılımcılara mail ile gönderilecektir.
  • Eğitim sonrası sistem 7 gün açık kalacak ve 7. gün saat 23:00’te kapanacaktır.
  • Yardımcı olması için sadece yönetici mesaj gönderebileceği bir WhatsApp grubu oluşturulacak ve destek bilgileri paylaşılacaktır. Sorular usem@uludag.edu.tr adresine iletilebilir ve anlık takip edilecektir.

Önemli Bilgilendirme

  • Toplam eğitim süresinin %80 ve üzeri katılımlara sertifika düzenlenir. %79 ve altı katılımlara ise herhangi bir belge düzenlenmeyecektir.
  • Eğitim süresi tamamlandıktan sonra kurumumuza ait kontroller sonrası sertifikalar düzenlenecek ve PTT Kargo ile kayıt anında girdiğiniz adreslerinize gönderilecektir. Adres ve iletişim bilgileriniz güncel olmalıdır.
  • Katılımcılar her türlü soru ve sorunlarını usem@uludag.edu.tr adresimize yazabilirler. Mail eğitim süresince anlık takip edilecektir.
  • Eğitime başvuru ve eğitim ücreti ödemesi internet üzerinden gerçekleştirilmektedir. Katılımcıların banka kredi kartı ödemelerinde taksitlendirme yapılamamaktadır.
  • Kurumsal fatura ödemelerinde 0850 840 8543 çözüm merkezimiz ile irtibata geçebilirsiniz.

Dikkat: Eğitimlerimize kesin kayıt yaptıranların geçerli nedenle eğitime katılamama ve kaydın iptali durumunda, döner sermaye işletme yönetmeliği süreçlerinden kaynaklanan iç yazışmalar nedeniyle ücret iadesi ortalama 1 aylık bir zaman almaktadır. Kesin kayıt yapmadan önce lütfen dikkate alınız.

Yorumlar

Paylaş:

Sitemizi kullanarak çerezlere (cookie) izin vermektesiniz. Detaylı bilgi için Çerez Politikamız'ı inceleyebilirsiniz. TAMAM