Sigorta Hukuku Özel Uzmanlık Alanı
TC. Adalet Bakanlığı Hukuk İşleri Müdürlüğü Arabuluculuk Dairesi Başkanlığınca, İş Hukuku'na yönelik genel uzmanlık alanları oluşturulmuştur.6325 sayılı Hukuk Uyuşmazlıklarında Arabuluculuk Kanununun 6’ncı maddesi ile Daire Başkanlığınca, arabuluculuk uzmanlık alanları ve uzmanlığa ilişkin usul ve esasları belirleme yetkisi verilmiştir.
Eğitimin Amacı
Arabuluculuk Daire Başkanlığı siciline kayıtlı arabuluculara sigorta hukukunda uzman statüsü ve sertifika kazandırmaktır.
Eğitime Kimler Katılabilir?
Arabuluculuk Daire Başkanlığının Arabulucu siciline kayıtlı olanlar katılabilir.
Eğitmenler
TC. Adalet Bakanlığı Hukuk İşleri Müdürlüğü Arabuluculuk Daire Başkanlığı Tarafından Özgeçmişleri Akredite Edilmiş Öğretim Üyeleri ve Uygulamacılar Tarafından Verilmektedir.
EĞİTİM SÜRECİ:
Eğitim Şekli Arabuluculuk Daire Başkanlığı tarafından Hibrit olarak belirlenmiştir. Teorik Eğitim Online, Uygulama Eğitimi ise Yüz yüze yapılacaktır.
24 saatlik (3gün) teorik eğitim online olarak Arabuluculuk Daire Başkanlığı’nın arasis.net web sitesi üzerinden yapılacak.
8 saatlik (1gün) uygulama eğitimi ise seçmiş olduğunuz ilde Yüz Yüze olarak uygulama eğitmeni tarafından yapılacaktır.
Online eğitim giriş bilgileriniz size bildirilecektir.
Eğitime giriş yapılabilmesi için kamera için izin verilmesi, aktif ve açık olması gerekmektedir.
Eğitim Süresince kameranın açık olması gerekmektedir.
Eğitim bilgilendirmeleri için WhatsApp grubu kurulacaktır. Tüm gerekli bilgilendirmeler buradan yapılacaktır.
Eğitim Saati Toplam: 32 Saat
-
Teorik Eğitim: 24 saat
-
Uygulama Eğitimi: 8 saat
Eğitim Tarihleri: 30 kişilik Grup oluştuktan sonra takvimlendirilecektir.
Eğitim Yöntemi: Teorik: Online
Uygulama: Yüz yüze
Eğitim Kontenjanı: Eğitim kontenjanında başvuru sırası dikkate alınacaktır, her grup 30 katılımcıdan oluşacaktır. Başvuran adaylar sonraki tarihlerde düzenlenecek eğitimlerde bildirilecek ve kabul edilecektir.
NOT : Eğitim tamamlandıktan sonra katılımla ilgili kontroller sağlanmakta. Düzenlenen serifika ve düzenlenen fatura adresinize PTT kargo ile gönderilmektedir.
Önemli Bilgilendirme:
- Eğitimlerde devam zorunluluğu bulunmaktadır. 1/12 Oranını aşan durumlarda katılımcı eğitime devamsız sayılacaktır
- Eğitim süresi tamamlandıktan sonra kurumumuza ait kontroller sonrası sertifikalar düzenlenecek ve PTT Kargo ile kayıt anında girdiğiniz adreslerinize gönderilecektir. Adres ve iletişim bilgileriniz güncel olmalıdır.
- Katılımcılar her türlü soru ve sorunlarını usem@uludag.edu.tr adresimize yazabilirler. Mail eğitim süresince anlık takip edilecektir.
- Eğitime başvuru ve eğitim ücreti internet ödemesi internet üzerinden gerçekleştirilmektedir. Katılımcıların banka kredi kartı ödemelerinde taksitlendirme yapılamamaktadır.
- Adalet Bakanlığı Arabuluculuk Daire Başkanlığınca aynı anda birden çok alt uzmanlık alanında eğitimlere onay verilmektedir. Başvurduğunuz eğitim programı ile süresi önemli olmaksızın aynı anda bir başka eğitim programında ders çakışması yaşayacak iseniz ARASİS tarafından sistem dışına çıkartılacaksınız. Bu ayrıntıyı dikkate alarak başvuru yapmanızı veya ileri tarihteki programlara başvurmanızı önemle dikkatinize sunarız.
-
Önemli: Eğitimlerimize kesin kayıt yaptıranların geçerli nedenle eğitime katılamama ve kaydın iptali durumunda, döner sermaye işletme yönetmeliği süreçlerinden kaynaklanan iç yazışmalar nedeniyle ücret iadesi ortalama 1 aylık bir zaman almaktadır. Kesin kayıt yapmadan önce lütfen dikkate alınız.
-
Kurumsal fatura ödemelerinde 0850 840 8543 çözüm merkezimiz ile irtibata geçebilirsiniz.