Eğitimin Amacı
Ofis ortamında yaşama-iş yapma standartlarında ve kalitesinde herhangi bir azalma olmaksızın, kullanılan enerji miktarında tasarruf sağlayacak kullanımlar hakkında farkındalık sağlama ve bilgilendirme, bilinçlendirmedir.
Enerjide yükselen fiyatlar, artan maliyetler ve kullanılan cihazların enerji bağımlılıkları dikkate alındığında günlük hayatta en çok ihtiyaç duyulan, gelirler üzerindeki en çok baskı unsuru oluşturan harcama kalemi arasında yer alan enerji faturaları üzerindeki bilinçli kullanımı özendirerek tasarruf oluşturmaktır. Her enerji tüketen cihazlarda bilinçli enerji yönetiminin cihazların faydalı ömürleri üzerindeki olumlu yansımaları hakkında bilinçlendirmenin sağlanmasıdır.
Önemli Bilgilendirme
- Toplam eğitim süresinin %80 ve üzeri katılımlara sertifika düzenlenir. %79 ve altı katılımlara ise herhangi bir belge düzenlenmeyecektir.
- Eğitim süresi tamamlandıktan sonra kurumumuza ait kontroller sonrası sertifikalar düzenlenecek ve PTT Kargo ile kayıt anında girdiğiniz adreslerinize gönderilecektir. Adres ve iletişim bilgileriniz güncel olmalıdır.
- Katılımcılar her türlü soru ve sorunlarını usem@uludag.edu.tr adresimize yazabilirler. Mail eğitim süresince anlık takip edilecektir.
- Eğitime başvuru ve eğitim ücreti ödemesi internet üzerinden gerçekleştirilmektedir. Katılımcıların banka kredi kartı ödemelerinde taksitlendirme yapılamamaktadır.
- Kurumsal fatura ödemelerinde 0850 840 8543 çözüm merkezimiz ile irtibata geçebilirsiniz.
Dikkat: Eğitimlerimize kesin kayıt yaptıranların geçerli nedenle eğitime katılamama ve kaydın iptali durumunda, döner sermaye işletme yönetmeliği süreçlerinden kaynaklanan iç yazışmalar nedeniyle ücret iadesi ortalama 1 aylık bir zaman almaktadır. Kesin kayıt yapmadan önce lütfen dikkate alınız.