Kat Mülkiyetinden Doğan Uyuşmazlıklarda Arabuluculuk Eğitimi
Eğitimin Amacı
Arabuluculara yeni dava şartı olarak eklenen alanlarda nitelik kazandırıcı eğitim vermek ve sertifika kazandırmaktır.
Eğitime Kimler Katılabilir?
Arabuluculuk yapan ve yapmak isteyen her hukukçu katılabilir.
Eğitim minimum 30 maksimim 50 kişi ile açılır.
Eğitim tarihleri: Yeterli ön başvuru sayısı olduktan sonra eğitim programı tarihleri netleşecektir. Ön başvuru yapan kişiler bilgilendirilecektir.
Eğitim Yöntemi: Online (senkron) (Topluca talep edilmesi halinde yüzyüze olarak da planlanabilir.)
EĞİTİM İÇERİĞİ
- 634 Sayılı Kat Mülkiyeti Kanunu ve ilgili mevzuatlara genel bir bakış
- Ortak gelirler ve giderlerden doğan uyuşmazlıklar
- Kat Malikleri Kurulunca Alınan Kararların İptaline Dair Hukuki Uyuşmazlıklar
- Kat Mülkiyetinde Kentsel Dönüşüm ve Hukuki Uyuşmazlıklar
- Yöneticinin borç ve yükümlükleri
- Apartman görevlisinin hak ve alacaklarından doğan uyuşmazlıklar
- Kat maliklerinin ana taşınmazın bakımı, korunması ve genel giderlere ilişkin uyuşmazlıklar,
- Arabuluculuk sürecinin değerlendirilmesi
- Kat Mülkiyeti Kanunundan doğan uyuşmazlıkların arabuluculuğa elverişliliği
- Temel ilkeler ve arabuluculuk aşamalarının kat mülkiyetini uyuşmazlıklarına yansımaları
- Anlaşmanın cebri icraya elverişliliği
- Arabuluculuk belgeleri ve tutanakların hazırlanması
Eğitim Süreci:
- Eğitim internet üzerinden eşzamanlı olarak canlı yayınlanacaktır.
- Eğitime katılabilmeniz için bulunduğunuz ortamda internet erişiminin ve uygun internet paketinizin olması gerekmektedir.
- Eğitim sisteminin kullanılabilmesi için,kamera ve mikrofon donanımları tanıtılmış, internete bağlanabilen bir cihaza(akıllı telefon, tablet ve tercihen bilgisayar)ihtiyaç duyulmaktadır.
- Katılımcılar belirtilecek ders saatlerinde eğitimi veren öğretim elemanımız ile birlikte sisteme kamera ve mikrofonları açık olacak şekilde giriş yapacaklardır.
- Eğitim başlamadan önce katılımcıların maillerine kullanıcı adı ve şifreleri gönderilecektir.
- Eğitimler tamamlandıktan sonra katılımcılara sistem 7 gün daha açık tutulacaktır. Yedinci günün sonu saat 23:00 itibariyle sistem tamamen kapatılacaktır.
- Eğitim süresi boyunca yardımcı olabilmemiz için sadece yönetici mesaj gönderir şeklinde whatsapp grubu oluşturulacak ve ders süresi boyunca her türlü destek bilgileri yönetici tarafından paylaşılacaktır. Katılımcılar her türlü soru ve sorunlarını usem@uludag.edu.tr adresimize yazabilirler. Mail eğitim süresince anlık takip edilecektir.
Önemli Bilgilendirme:
- Toplam eğitim süresinin %80 ve üzeri katılımlara katılım belgesi düzenlenir. %79 ve altı katılımlara ise herhangi bir belge düzenlenmeyecektir.
- Eğitim süresi tamamlandıktan sonra kurumumuza ait kontroller sonrası sertifikalar düzenlenecek ve PTT Kargo ile kayıt anında girdiğiniz adreslerinize gönderilecektir. Adres ve iletişim bilgileriniz güncel olmalıdır.
- Katılımcılar her türlü soru ve sorunlarını usem@uludag.edu.tr adresimize yazabilirler. Mail eğitim süresince anlık takip edilecektir.
- Eğitime başvuru ve eğitim ücreti internet ödemesi internet üzerinden; kredi kartı veya banka kartı ile gerçekleştirilmektedir. Katılımcıların banka kredi kartı ödemelerinde taksitlendirme yapılamamaktadır.
- Kurumsal fatura ödemelerinde 0850 840 8543 çözüm merkezimiz ile irtibata geçebilirsiniz.
- Önemli: Eğitimlerimize kesin kayıt yaptıranların geçerli nedenle eğitime katılamama ve kaydın iptali durumunda, döner sermaye işletme yönetmeliği süreçlerinden kaynaklanan iç yazışmalar nedeniyle ücret iadesi ortalama 1 aylık bir zaman almaktadır. Kesin kayıt yapmadan önce lütfen dikkate alınız.