Yönetmeliğin sekizinci fıkrasında, "Bilirkişilere, bilirkişilik eğitim izni verilen kuruluşlarca teorik ve uygulamalı, toplam altı saatten az olmamak üzere üç yılda bir defa yenileme eğitimi verilir. Bilirkişiler yenileme eğitimine sicile kaydedildiği tarihten itibaren üçüncü yılın içinde katılmak zorundadır. Yenileme eğitimine katılmayan bilirkişiler bu eğitimi almadıkça yeniden bilirkişilik yapmak için başvuruda bulunamaz." hükmü yer almakta olup bilirkişilik sicil ve listesine kayıtlı bilirkişilerin sicile kaydedildiği tarihten itibaren üçüncü yılın içinde bilirkişilik yenileme eğitimine katılmak zorunda oldukları belirtilmiştir. Duyuruya ulaşmak için tıklayınız.
Başvurunuza ilişkin Eğitim Yeri, Eğitim Tarihleri ve Whatsapp Grup bağlantısına "Başvuru Sorgula" ekranından ulaşabilirsiniz. "Başvuru Sorgula" ekranını web sitemizin sağ üst kısımda(MENÜ) görüntüleyebilirsiniz.
Eğitim Yöntemi: Yüz yüze (Örgün Eğitim)
Eğitim Saati: 6 Ders Saati
Eğitime Kimler Katılabilir?
Bilirkişilik Daire Başkanlığının Bilirkişi siciline kayıtlı olanlar katılabilir.
Eğitim Süreci: Eğitim bilgilendirmeleri için WhatsApp grubu kurulacaktır. Tüm gerekli bilgilendirmeler buradan yapılacaktır.
Eğitim Yeri:
- Bursa ilinde gerçekleşecek eğitimler; Bursa Uludağ Üniversitesi Görükle Kampüsü İİBF C Blok
- İzmir ilinde gerçekleşecek eğitimler; Consensus Arabuluculuk Merkezi
- Uşak ilinde gerçekleşecek eğitimler; Uşak Barosu
- Denizli ilinde gerçekleşecek eğitimler; Denizli Barosu
- Aydın ilinde gerçekleşecek eğitimler; Aydın Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odası
Lütfen Dikkat:
Eğitim başvurunuzu yaparken; Temel Bilirkişilik veya Bilirkişilik yenileme eğitimi farklıdır durumunuza uygun doğru tercih yapınız. Bursa da eğitime başvuracaklar diğer illerin başvuru ekranına başvuru yapmamalıdır. Durumunuza uygun olmayan tarihler için başvuru yapmayınız. Daha sonra gruplar arasında yer değiştirmek aşırı yoğunluktan kaynaklı mümkün olmamaktadır. Eğitime katılacağınız bina, salon bilgisi eğitim öncesi sizlere whatsapp üzerinden bildirim yapılmaktadır. Ücret iadelerinde; devlet üniversitesi olmamız nedeniyle talep yazısı ve iç yazışmalar onaylar nedeniyle eş zamanlı yapılamamaktadır, ödeme yapmadan önce durumunuza uygun takvimlendirmeye dikkat ediniz.
Önemli Bilgilendirme:
-
Eğitimlerde devam zorunluluğu bulunmaktadır. 1/12 Oranını aşan durumlarda katılımcı eğitime devamsız sayılacaktır
-
Eğitim süresi tamamlandıktan sonra kurumumuza ait kontroller sonrası sertifikalar düzenlenecek ve PTT Kargo ile kayıt anında girdiğiniz adreslerinize gönderilecektir. Adres ve iletişim bilgileriniz güncel olmalıdır.
-
Katılımcılar her türlü soru ve sorunlarını usem@uludag.edu.tr adresimize yazabilirler. Mail eğitim süresince anlık takip edilecektir.
-
Eğitime başvuru ve eğitim ücreti internet ödemesi internet üzerinden gerçekleştirilmektedir. Katılımcıların banka kredi kartı ödemelerinde taksitlendirme yapılamamaktadır.
-
Kurumsal fatura ödemelerinde 0850 840 8543 çözüm merkezimiz ile irtibata geçebilirsiniz.
-
Önemli: Eğitimlerimize kesin kayıt yaptıranların geçerli nedenle eğitime katılamama ve kaydın iptali durumunda, döner sermaye işletme yönetmeliği süreçlerinden kaynaklanan iç yazışmalar nedeniyle ücret iadesi ortalama 1 aylık bir zaman almaktadır. Kesin kayıt yapmadan önce lütfen dikkate alınız.