Önemli Bilgilendirme
-
Toplam eğitim süresinin %80 ve üzeri katılımlara sertifika düzenlenir. %79 ve altı katılımlara ise herhangi bir belge düzenlenmeyecektir.
-
Eğitim süresi tamamlandıktan sonra kurumumuza ait kontroller sonrası sertifikalar düzenlenecek ve PTT Kargo ile kayıt anında girdiğiniz adreslerinize gönderilecektir. Adres ve iletişim bilgileriniz güncel olmalıdır.
-
Katılımcılar her türlü soru ve sorunlarını usem@uludag.edu.tr adresimize yazabilirler. Mail eğitim süresince anlık takip edilecektir.
-
Eğitime başvuru ve eğitim ücreti internet ödemesi internet üzerinden gerçekleştirilmektedir. Katılımcıların banka kredi kartı ödemelerinde taksitlendirme yapılamamaktadır.
-
Kurumsal fatura ödemelerinde 0850 840 8543 çözüm merkezimiz ile irtibata geçebilirsiniz.
Dikkat: Eğitimlerimize kesin kayıt yaptıranların, geçerli nedenle eğitime katılamama ve kaydın iptali durumunda; döner sermaye işletme yönetmeliği süreçlerine bağlı iç yazışmalar nedeniyle ücret iadesi ortalama 1 ay sürebilmektedir. Kesin kayıt yaptırmadan önce lütfen bu hususu dikkate alınız.