''Eğitimlerimiz Üniversitemiz Öğretim Üyeleri Tarafından Gerçekleştirilmektedir. Eğitimler Ön lisans, Lisans ve Lisansüstü Öğrencilerimiz ile Kurumsal İşbirliklerine Açıktır.''
Eğitimin Amacı:
İşletmelerin yöneticilerine ve yönetici adayı tüm çalışanlarına örnek olay, atölye çalışması vb. etkinlikler ile “güçlü ve tutarlı bir marka olmak için uygulanması gereken temel markalama kurallarını” uygulamalı olarak göstermektir.
Eğitime Kimler Katılabilir?
- İşletmelerin yöneticileri
- Yönetici adayları
Eğitim Ücreti: %10 KDV dahil 6000 TL
- Toplu Talep Olması Halinde İstenilen Yerde ve İstenilen Zamanda Eğitim planlanır ve gerçekleştirilir.
- Kurumsal Çözümler için fiyatlar karşılıklı görüşme sonucu belirlenir.
Eğitim Tarihleri: Ön kayıt alınır, talep durumuna göre tarihlendirilir ve bilgi verilir.
Eğitim Süresi: 18 Saat
Eğitim Yöntemi: Online Eğitim
Katılımcı sayısı: Minimum 20 / Maksimum 30 Kişi ile açılır
Eğitim İçeriği:
1.Günümüzde Markalamanın Tanımı
2.Günümüzde Markalamanın Önemi
- Güçlü Marka Ne Demektir?
- Tutarlı Marka Ne Demektir?
3.Dünya Markalar Sıralaması
4.Türkiye Markalar Sıralaması
5.Markalamada Temel Kurallar
- Marka İsmi Nasıl Konulur?
- Yeni Ürüne Nasıl Marka İsmi Verilir?
- Marka Logosu Nasıl Oluşturulmalıdır?
- Marka Renklerine ve Fontlara Nasıl Karar Verilir?
- Renklerin Anlamları
- Fontların Anlamları
- Marka Sloganı Nasıl Üretilir?
- Marka Hikâyesi Nasıl Oluşturulur?
- Marka Konumlandırma Nasıl Yapılır?
- Başarılı ve Başarısız Örnekler
- Marka Değeri Nedir? Nasıl Oluşturulur?
- Marka Değeri Nasıl Ölçülür?
- Katılımcılara A.Ş.K. Testinin Uygulanması
Eğitim Süreci:
- Eğitim internet üzerinden eşzamanlı olarak canlı yayınlanacaktır.
- Eğitime katılabilmeniz için bulunduğunuz ortamda internet erişiminin ve uygun internet paketinizin olması gerekmektedir.
- Eğitim sisteminin kullanılabilmesi için,kamera ve mikrofon donanımları tanıtılmış, internete bağlanabilen bir cihaza(akıllı telefon, tablet ve tercihen bilgisayar)ihtiyaç duyulmaktadır.
- Katılımcılar belirtilecek ders saatlerinde eğitimi veren öğretim elemanımız ile birlikte sisteme kamera ve mikrofonları açık olacak şekilde giriş yapacaklardır.
- Eğitim başlamadan önce katılımcıların maillerine kullanıcı adı ve şifreleri gönderilecektir.
- Eğitimler tamamlandıktan sonra katılımcılara sistem 7 gün daha açık tutulacaktır. Yedinci günün sonu saat 23:00 itibariyle sistem tamamen kapatılacaktır.
- Eğitim süresi boyunca yardımcı olabilmemiz için sadece yönetici mesaj gönderir şeklinde whatsapp grubu oluşturulacak ve ders süresi boyunca her türlü destek bilgileri yönetici tarafından paylaşılacaktır. Katılımcılar her türlü soru ve sorunlarını usem@uludag.edu.tr adresimize yazabilirler. Mail eğitim süresince anlık takip edilecektir.
Önemli Bilgilendirme:
- Toplam eğitim süresinin %80 ve üzeri katılımlara sertifika düzenlenir. %79 ve altı katılımlara ise herhangi bir belge düzenlenmeyecektir.
- Eğitim süresi tamamlandıktan sonra kurumumuza ait kontroller sonrası sertifikalar düzenlenecek ve PTT Kargo ile kayıt anında girdiğiniz adreslerinize gönderilecektir. Adres ve iletişim bilgileriniz güncel olmalıdır.
- Katılımcılar her türlü soru ve sorunlarını usem@uludag.edu.tr adresimize yazabilirler. Mail eğitim süresince anlık takip edilecektir.
- Eğitime başvuru ve eğitim ücreti ödemesi internet üzerinden gerçekleştirilmektedir. Katılımcıların banka kredi kartı ödemelerinde taksitlendirme yapılamamaktadır.
- Kurumsal fatura ödemelerinde 0850 840 8543 çözüm merkezimiz ile irtibata geçebilirsiniz.
- Önemli: Eğitimlerimize kesin kayıt yaptıranların geçerli nedenle eğitime katılamama ve kaydın iptali durumunda, döner sermaye işletme yönetmeliği süreçlerinden kaynaklanan iç yazışmalar nedeniyle ücret iadesi ortalama 1 aylık bir zaman almaktadır. Kesin kayıt yapmadan önce lütfen dikkate alınız.