Nasıl Güçlü ve Tutarlı Bir Marka Olunur? Temel Markalama Kuralları (Senkron)

4,1 (98 oylama)
 Son Güncelleme Tarihi: 02/2025
 Türkçe

Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları ve Sürdürülebilir İş Modelleri Eğitim Programı eğitimimize göz atabilirsiniz.

 

Eğitim Mesleki Gelişim amaçlı olup, alınan belge MYK yetki belgesi zorunlu olan eğitimlerde MYK yetki belgesi yerine geçmez.

Eğitimin Amacı:

İşletmelerin yöneticilerine ve yönetici adayı tüm çalışanlarına örnek olay, atölye çalışması vb. etkinlikler ile “güçlü ve tutarlı bir marka olmak için uygulanması gereken temel markalama kurallarını” uygulamalı olarak göstermektir.  

Eğitim İçeriği:

1.Günümüzde Markalamanın Tanımı

2.Günümüzde Markalamanın Önemi

  • Güçlü Marka Ne Demektir?
  • Tutarlı Marka Ne Demektir?

3.Dünya Markalar Sıralaması

4.Türkiye Markalar Sıralaması

5.Markalamada Temel Kurallar

  • Marka İsmi Nasıl Konulur?
  • Yeni Ürüne Nasıl Marka İsmi Verilir?
  • Marka Logosu Nasıl Oluşturulmalıdır?
  • Marka Renklerine ve Fontlara Nasıl Karar Verilir?
  • Renklerin Anlamları
  • Fontların Anlamları
  • Marka Sloganı Nasıl Üretilir?
  • Marka Hikâyesi Nasıl Oluşturulur?
  • Marka Konumlandırma Nasıl Yapılır?
  • Başarılı ve Başarısız Örnekler
  • Marka Değeri Nedir? Nasıl Oluşturulur?
  • Marka Değeri Nasıl Ölçülür?
  • Katılımcılara A.Ş.K. Testinin Uygulanması
Eğitim kurumsal işbirliğine (kurum/şirket tüzel kişiliğine paket) açık olup, bireysel başvurular kabul edilmemektedir. Kurumsal katılımcı profili ve ihtiyaçlarınıza göre eğitim içeriği yeniden planlanabilmektedir. Karşılıklı görüşmeler neticesinde eğitimin kapsam ve eğitimin yöntemi(Yüz-Yüze, Çevrimiçi) belirlenip ilgili süreçler tamamlanmaktadır. Mutabakat sağlanması durumunda kurumunuzun katılımcıları ile öğretim elemanlarımızın uygun gün ve saatleri, eğitimin yapılacağı yer belirlenmektedir.

Yorumlar

Sitemizi kullanarak çerezlere (cookie) izin vermektesiniz. Detaylı bilgi için Çerez Politikamız'ı inceleyebilirsiniz. TAMAM