Türkiye Finansal Raporlama Standartları Şirketlerimiz İçin Önemi TFRS-TMS (Senkron)
''Eğitimlerimiz Üniversitemiz Öğretim Üyeleri Tarafından Gerçekleştirilmektedir. Eğitimler Ön lisans, Lisans ve Lisansüstü Öğrencilerimiz ile Kurumsal İşbirliklerine Açıktır.''
Eğitimin Amacı:
Muhasebede uluslararası alanda harmonizasyonu sağlayan muhasebe standartlarının benimsenmesi ile yıllardır vergi muhasebesi anlayışı güden ülkemizde yeni bir çığır açılmaktadır. Her şeyden önce muhasebeden beklenen amaç değişmektedir. Muhasebe meslek mensuplarının yıllardır en önemli hedefi ödenecek verginin hesaplanmasıdır. Ancak muhasebe standartlarını bakış açısı güvenilir finansal raporlamadır. Bu güvenilir finansal raporlama ise doğru ve dürüst gösterim ilkesi ile başarılmaktadır.
Muhasebe standartları ülkemizin gündemine öncelikle Türkiye Muhasebe Standartları Kurulu’nun Resmi Gazete’de yaptığı yayınlarla daha sonra ise 6102 Sayılı yeni Türk Ticaret Kanunu ile girmiştir. Türkiye Muhasebe Standartları Kurulu’nun standart yayınlama yetkisi daha sonra Kamu Gözetimi, Muhasebe ve Denetim Standartları Kurulu’na verilmiştir.
Eğitim Ücreti: %10 KDV dahil 7500 TL
- Toplu Talep Olması Halinde İstenilen Yerde ve İstenilen Zamanda Eğitim planlanır ve gerçekleştirilir.
- Kurumsal Yerinde Uygulamalı Çözümler için teklif verilir.
Eğitim Tarihleri: Ön kayıt alınır, talep durumuna göre tarihlendirilir ve bilgi verilir.
Eğitim Süresi: 24 saat
Eğitim Yöntemi: Online Eğitim
Katılımcı sayısı: Minimum 20 / Maksimum 30 Kişi ile açılır
Eğitim İçeriği:
-
Kavramsal Çerçeve
-
Muhasebe Politikaları, Muhasebe Tahminlerinde Değişiklikler ve Hatalar ile Bilanço Tarihi Sonrası Olaylar
-
Finansal Tabloların Sunuluşu
-
Türkiye Finansal Standartlarının İlk Uygulaması
-
Ara dönem Finansal Raporlama
-
Stoklar
-
Hasılat
-
Maddi Duran ve Maddi Olmayan Duran Varlıklar ile Yatırım Amaçlı Gayrimenkuller
-
Kiralama İşlemleri
-
Satış Amaçlı Elde Tutulan Duran Varlıklar ve Durdurulan Faaliyetler
-
Varlıklarda Değer Düşüklüğü
-
Karşılıklar, Koşullu Borçlar ve Koşullu Varlıklar
-
Borçlanma Maliyetler
-
Kur Değişiminin Etkileri
-
Finansal Araçlar
-
Gelir Vergileri
-
Nakit Akış Tabloları
-
Uygulama Örneği
Eğitim Süreci:
- Eğitim internet üzerinden eşzamanlı olarak canlı yayınlanacaktır.
- Eğitime katılabilmeniz için bulunduğunuz ortamda internet erişiminin ve uygun internet paketinizin olması gerekmektedir.
- Eğitim sisteminin kullanılabilmesi için,kamera ve mikrofon donanımları tanıtılmış, internete bağlanabilen bir cihaza(akıllı telefon, tablet ve tercihen bilgisayar)ihtiyaç duyulmaktadır.
- Katılımcılar belirtilecek ders saatlerinde eğitimi veren öğretim elemanımız ile birlikte sisteme kamera ve mikrofonları açık olacak şekilde giriş yapacaklardır.
- Eğitim başlamadan önce katılımcıların maillerine kullanıcı adı ve şifreleri gönderilecektir.
- Eğitimler tamamlandıktan sonra katılımcılara sistem 7 gün daha açık tutulacaktır. Yedinci günün sonu saat 23:00 itibariyle sistem tamamen kapatılacaktır.
- Eğitim süresi boyunca yardımcı olabilmemiz için sadece yönetici mesaj gönderir şeklinde whatsapp grubu oluşturulacak ve ders süresi boyunca her türlü destek bilgileri yönetici tarafından paylaşılacaktır. Katılımcılar her türlü soru ve sorunlarını usem@uludag.edu.tr adresimize yazabilirler. Mail eğitim süresince anlık takip edilecektir.
Önemli Bilgilendirme:
- Toplam eğitim süresinin %80 ve üzeri katılımlara sertifika düzenlenir. %79 ve altı katılımlara ise herhangi bir belge düzenlenmeyecektir.
- Eğitim süresi tamamlandıktan sonra kurumumuza ait kontroller sonrası sertifikalar düzenlenecek ve PTT Kargo ile kayıt anında girdiğiniz adreslerinize gönderilecektir. Adres ve iletişim bilgileriniz güncel olmalıdır.
- Katılımcılar her türlü soru ve sorunlarını usem@uludag.edu.tr adresimize yazabilirler. Mail eğitim süresince anlık takip edilecektir.
- Eğitime başvuru ve eğitim ücreti ödemesi internet üzerinden gerçekleştirilmektedir. Katılımcıların banka kredi kartı ödemelerinde taksitlendirme yapılamamaktadır.
- Kurumsal fatura ödemelerinde 0850 840 8543 çözüm merkezimiz ile irtibata geçebilirsiniz.
- Önemli: Eğitimlerimize kesin kayıt yaptıranların geçerli nedenle eğitime katılamama ve kaydın iptali durumunda, döner sermaye işletme yönetmeliği süreçlerinden kaynaklanan iç yazışmalar nedeniyle ücret iadesi ortalama 1 aylık bir zaman almaktadır. Kesin kayıt yapmadan önce lütfen dikkate alınız.