Eğitimde Oyun Kullanımı

4,7 (120 oylama)
 Son Güncelleme Tarihi: 11/2024
 Türkçe

Eğitim Ortamlarında Masalların Oyun İle Harmanlanması eğitimimize göz atabilirsiniz.

(Kurumsal Başvurular için;  kurumsal teklif ve karşılıklı görüşme için usem@uludag.edu.tr adresine bilgi verebilirler)

Eğitimin Amacı:

Bu programa katılan öğretmen öğrencilerin iyi olma hali ile oyun arasındaki ilişkiyi keşfeder, oyunun çocuk ve gençler için iyileştirici rolü ile kendi deneyimlerini birleştirerek bağı kurar.
 Farklı oyun türlerinin iyi olma hali ile (sınıf içi odaklanmayı arttırma ile) ilişkili kullanım örneklerini deneyimler. Bu sayede hem tüm sınıf, hem de özel olarak ilişki geliştirmek istediği öğrencileri için odaklanma temelli oyunları kullanmayı keşfeder.
 Ders içi ve dışı öğrenme deneyimleri ile oyun temelli yaklaşımları ilişkilendirir.
Oyun çocuğu en gerçek hali ile yansıtır. Bu oyunlar sayesinde öğrencilerinizin bambaşka açılardan tanıma fırsatı bulabilirsiniz.  
Eğitim Tarihleri: Yeterli ön başvuru sayısı olduktan sonra eğitim planlanacaktır.

Eğitim Yöntemi: Yüz yüze –Uygulamalı

(Toplu talep olması halinde eğitimin tamamı çevrimiçi canlı olarak da gerçekleştirilebilir)

Eğitim Yeri: Bursa Uludağ Üniversitesi Görükle Kampusu-Bursa

Katılımcı sayısı:
Minimum 12 Maksimum 24 kişi ile açılır. 12 Kişi altında kalması halinde eğitim program tarihi ertelenir, 24 kişi üzeri olması durumunda başvuru önceliği dikkate alınarak grup oluşturulur, üzeri başvurular ikinci ve devam eden gruplara aktarılır. Yapılacak düzenlemeler hakkında önceden başvuru sahipleri bilgilendirilir
(Toplu Talep Olması Halinde İstenilen Yerde ve karşılıklı uygun planlanacak zamanda eğitim planlanır ve gerçekleştirilir.)

 

Eğitim İçeriği:

  1. Eğitim ve Oyun ilişkisine teorik giriş. Her an oynanacak malzemesiz odaklanma oyunları örnekleri
  2. Sınıf içi ve dışı serbest oyunun sınıf kültürüne etkisi. Sınıfımın ıvır-zıvır kutusu ile odaklanma oyun üretme örnekleri
  3. Playworker (Oyun Sağlayıcı) Öğretmenin Oyun Tavrı. Sokak oyunları ve beceri oyunlarının kullanıldığı sınıf içi ve sınıf dışı örnekler
  4. Oyun ve Güvenlik İlişkisi. Top ve ip ile oynanan sınıf içi odaklanma oyunları örnekleri
  5. Esnek Oyun Alanları ve Sınıf Yönetimi ile İlişkisi. Çok bilinen oyunlardan farklı oyun üretme deneyimleri
  6. Dijital Oyunlar ve Eğitim İlişkisi. Sınıf içinde kullanılacak odaklanma hedefli web 2.0 oyunları
  7. Diğer Oyun Türleri ve Sınıf İçinde kullanım örnekleri. Tasarım, Beceri, Kutu, Zeka oyunları uygulamaları ile sınıf içinde odaklanma hedefli uygulama örnekleri
  8. Her katılımcının ürettiği odaklanma oyunlarının grup ile paylaşılması
  9. Değerlendirme
Kimler Katılabilir:
  • İlkokul ve ortaokul öğretmenleri
Önemli Bilgilendirme:
  • Toplam eğitim süresinin %80 ve üzeri katılımlara sertifika düzenlenir. %79 ve altı katılımlara ise herhangi bir belge düzenlenmeyecektir. 
  • Eğitim süresi tamamlandıktan sonra kurumumuza ait kontroller sonrası sertifikalar düzenlenecek ve PTT Kargo ile kayıt anında girdiğiniz adreslerinize gönderilecektir. Adres ve iletişim bilgileriniz güncel olmalıdır.
  • Katılımcılar her türlü soru ve sorunlarını usem@uludag.edu.tr adresimize yazabilirler. Mail eğitim süresince anlık takip edilecektir.
  • Eğitime başvuru ve eğitim ücreti internet ödemesi internet üzerinden gerçekleştirilmektedir. Katılımcıların banka kredi kartı ödemelerinde taksitlendirme yapılamamakta
  • Kurumsal fatura ödemelerinde 0850 840 8543 çözüm merkezimiz ile irtibata geçebilirsiniz.
  • Önemli: Eğitimlerimize kesin kayıt yaptıranların geçerli nedenle eğitime katılamama ve kaydın iptali durumunda, döner sermaye işletme yönetmeliği süreçlerinden kaynaklanan iç yazışmalar nedeniyle ücret iadesi ortalama 1 aylık bir zaman almaktadır. Kesin kayıt yapmadan önce  lütfen dikkate alınız.
 

Yorumlar

Paylaş:

Sitemizi kullanarak çerezlere (cookie) izin vermektesiniz. Detaylı bilgi için Çerez Politikamız'ı inceleyebilirsiniz. TAMAM