Reyon Görevlisi Gelişim Programı

4,5 (43 oylama)
 Son Güncelleme Tarihi: 12/2024
 Türkçe

Google Araçları (Google Tools) Eğitim Programı eğitimimize göz atabilirsiniz.

Reyon görevlisi eğitimi, perakende sektöründe çalışan bireylerin profesyonel becerilerini geliştirmeyi amaçlar. Bu eğitim, doğru ürün yerleştirme, müşteri ilişkileri yönetimi, satış teknikleri ve stok kontrolü gibi önemli konularda bilgi ve yetkinlik kazandırır. Reyon görevlisi eğitimi, çalışanların satış süreçlerinde daha etkili olmasını sağlayarak, mağaza verimliliğini artırmaya ve müşteri memnuniyetini üst seviyeye çıkarmaya yönelik temel beceriler sunar.

 

Eğitim Mesleki Gelişim amaçlı olup, alınan belge MYK yetki belgesi zorunlu olan eğitimlerde MYK yetki belgesi yerine geçmez.

 

1. Ürün Yerleştirme ve Düzenleme

  • Ürünlerin doğru şekilde yerleştirilmesi

  • Görsel düzenlemeler ve raf düzeni teknikleri

  • Müşteri ilgisini çekecek sergileme yöntemleri

2. Stok Yönetimi ve Takibi

  • Stokların düzenli kontrolü ve yenilenmesi

  • Envanter yönetimi ve malzeme ihtiyacı analizi

  • Ürünlerin son kullanma tarihleri ve tazelik kontrolleri

3. Müşteri İlişkileri ve Hizmetleri

  • Müşteri ihtiyaçlarını anlamak ve onlara uygun ürünler sunmak

  • Olumlu bir müşteri deneyimi yaratma

  • Müşteri şikayetleri ve geri bildirimlerle etkili başa çıkma

4. Satış Teknikleri

  • Satış artırma stratejileri

  • Ürün özelliklerini ve faydalarını müşterilere etkili bir şekilde sunma

  • Çapraz satış ve ek satış teknikleri

5. Mağaza Düzeni ve Temizlik

  • Mağaza içi hijyen ve düzenin sağlanması

  • Yüksek trafik alanlarında düzenin korunması

  • Müşteri güvenliği ve mağaza içi düzenin sağlanması

6. İletişim ve Takım Çalışması

  • Etkili iletişim teknikleri ve müşteriyle doğru ilişkiler kurma

  • Çalışma arkadaşları ve yönetimle koordineli bir şekilde çalışmak

  • Takım içindeki görev paylaşımı ve işbirliği

7. Satış Raporlama ve Analiz

  • Satış verilerini takip etme ve raporlama

  • Ürün satış performansı analizi

  • Satış hedeflerine ulaşma stratejileri

 

Eğitim kurumsal işbirliğine açık olup, bireysel başvurular kabul edilmemektedir. Kurumsal katılımcı profili ve ihtiyaçlarınıza göre eğitim içeriği yeninden planlanabilmektedir. Karşılıklı görüşmeler neticesinde eğitimin kapsam ve eğitimin yöntemi(Yüz-Yüze, Çevrimiçi) belirlenip ilgili süreçler tamamlanmaktadır. Mutabakat sağlanması durumunda kurumunuzun katılımcıları ile öğretim elemanlarımızın uygun gün ve saatleri, eğitimin yapılacağı yer belirlenmektedir.

Yorumlar

Sitemizi kullanarak çerezlere (cookie) izin vermektesiniz. Detaylı bilgi için Çerez Politikamız'ı inceleyebilirsiniz. TAMAM