Ziyafet Servis Yönetimi Eğitim Programı, büyük etkinlikler ve organizasyonlarda mükemmel servis deneyimi sunmak için gereken yönetim ve servis becerilerini kazandırır. Katılımcılar, servis süreçlerini optimize ederek başarılı bir ziyafet yönetimi gerçekleştirmeyi öğrenirler.
Eğitim Mesleki Gelişim amaçlı olup, alınan belge MYK yetki belgesi zorunlu olan eğitimlerde MYK yetki belgesi yerine geçmez.
-
Ziyafet Servis Yönetiminin Temelleri
-
Ziyafet organizasyonlarının genel yapısı ve yönetimi
-
Ziyafetlerde servis süreçlerinin planlanması ve düzenlenmesi
-
Servis türleri (A la carte, büfe, kokteyl, vs.) ve her birinin avantajları
-
Ziyafet servisinde müşteri memnuniyetinin önemi
-
Ziyafet Servis Süreçlerinin Yönetimi
-
Servis ekibinin organizasyonu ve görev dağılımı
-
Ziyafetlerde kullanılan ekipman ve malzeme yönetimi
-
Ziyafetlerde zaman yönetimi ve etkin planlama
-
Personel eğitimlerinin önemi ve servis kalitesinin artırılması
-
Ziyafetlerde Misafir Ağırlama ve İletişim
-
Misafirlerin karşılanması ve ilk izlenimin önemi
-
Etkili iletişim teknikleri ve müşteri memnuniyeti sağlama
-
Ziyafetlerde yaşanabilecek olası sorunlar ve çözüm yolları
-
Misafir taleplerine hızlı ve etkili yanıt verme teknikleri
-
Ziyafet Servisinde Kalite Kontrol ve İyileştirme
-
Ziyafet servislerinde kalite kontrol sistemleri
-
Ziyafetlerde hizmet kalitesini artırmaya yönelik stratejiler
-
Ziyafet sonrası değerlendirme ve geri bildirim süreçleri
-
Kaliteyi sürekli iyileştirmek için kullanılan yöntemler
-
Ziyafet Servisinde İleri Düzey Teknikler
-
Özel etkinliklerde ve VIP misafirlere yönelik servis teknikleri
-
Yiyecek ve içeceklerin doğru sunumu ve servisi
-
Ziyafetlerde yaratıcı sunum fikirleri ve sunum teknikleri
-
İleri düzey müşteri ilişkileri yönetimi
(MY)
Eğitim kurumsal işbirliğine (kurum/şirket tüzel kişiliğine paket) açık olup, bireysel başvurular kabul edilmemektedir. Kurumsal katılımcı profili ve ihtiyaçlarınıza göre eğitim içeriği yeniden planlanabilmektedir. Karşılıklı görüşmeler neticesinde eğitimin kapsam ve eğitimin yöntemi(Yüz-Yüze, Çevrimiçi) belirlenip ilgili süreçler tamamlanmaktadır. Mutabakat sağlanması durumunda kurumunuzun katılımcıları ile öğretim elemanlarımızın uygun gün ve saatleri, eğitimin yapılacağı yer belirlenmektedir.