Ön Büro Hizmetleri ve Yönetimi Eğitim Programı

4,5 (78 oylama)
 Son Güncelleme Tarihi: 04/2025
 Türkçe

Gıda Okuryazarlığı Eğitimi eğitimimize göz atabilirsiniz.

Bu eğitim, otelcilik sektöründe ön büro hizmetlerinin yönetimi konusunda bilgi ve beceriler kazandırarak, misafir karşılama, rezervasyon, check-in/out süreçleri gibi önemli alanlarda yetkinlik kazandırır.

 

Eğitim Mesleki Gelişim amaçlı olup, alınan belge MYK yetki belgesi zorunlu olan eğitimlerde MYK yetki belgesi yerine geçmez.

 

  • Ön Büro Hizmetlerine Giriş

    • Ön büro yönetiminin önemi ve işlevi

    • Otelcilik sektöründe ön büro hizmetlerinin rolü

  • Rezervasyon ve Check-in/Check-out Süreçleri

    • Rezervasyon sistemleri ve yönetimi

    • Misafir check-in ve check-out süreçlerinin etkin yönetimi

  • Misafir İlişkileri ve İletişim

    • Misafir karşılama ve yönlendirme teknikleri

    • Misafir talepleri ve şikayetlerini yönetme

  • Fiyatlandırma ve Gelir Yönetimi

    • Oda fiyatlandırma stratejileri

    • Gelir yönetimi ve odaların doluluk oranını artırma

  • Ön Büro Teknolojileri ve Yazılımlar

    • Otel rezervasyon yazılımları ve uygulamaları

    • Otel yönetim sistemleri (PMS) kullanımı

  • Profesyonel Davranış ve İmaj

    • Ön büro personelinin profesyonel duruşu ve etik kurallar

    • Misafir memnuniyeti için profesyonel iletişim becerileri

 

(MY)

Eğitim kurumsal işbirliğine (kurum/şirket tüzel kişiliğine paket) açık olup, bireysel başvurular kabul edilmemektedir. Kurumsal katılımcı profili ve ihtiyaçlarınıza göre eğitim içeriği yeniden planlanabilmektedir. Karşılıklı görüşmeler neticesinde eğitimin kapsam ve eğitimin yöntemi(Yüz-Yüze, Çevrimiçi) belirlenip ilgili süreçler tamamlanmaktadır. Mutabakat sağlanması durumunda kurumunuzun katılımcıları ile öğretim elemanlarımızın uygun gün ve saatleri, eğitimin yapılacağı yer belirlenmektedir.

 

Yorumlar

Sitemizi kullanarak çerezlere (cookie) izin vermektesiniz. Detaylı bilgi için Çerez Politikamız'ı inceleyebilirsiniz. TAMAM