Bu eğitim, otelcilik sektöründe ön büro hizmetlerinin yönetimi konusunda bilgi ve beceriler kazandırarak, misafir karşılama, rezervasyon, check-in/out süreçleri gibi önemli alanlarda yetkinlik kazandırır.
Eğitim Mesleki Gelişim amaçlı olup, alınan belge MYK yetki belgesi zorunlu olan eğitimlerde MYK yetki belgesi yerine geçmez.
-
Ön Büro Hizmetlerine Giriş
-
Rezervasyon ve Check-in/Check-out Süreçleri
-
Misafir İlişkileri ve İletişim
-
Fiyatlandırma ve Gelir Yönetimi
-
Ön Büro Teknolojileri ve Yazılımlar
-
Profesyonel Davranış ve İmaj
(MY)
Eğitim kurumsal işbirliğine (kurum/şirket tüzel kişiliğine paket) açık olup, bireysel başvurular kabul edilmemektedir. Kurumsal katılımcı profili ve ihtiyaçlarınıza göre eğitim içeriği yeniden planlanabilmektedir. Karşılıklı görüşmeler neticesinde eğitimin kapsam ve eğitimin yöntemi(Yüz-Yüze, Çevrimiçi) belirlenip ilgili süreçler tamamlanmaktadır. Mutabakat sağlanması durumunda kurumunuzun katılımcıları ile öğretim elemanlarımızın uygun gün ve saatleri, eğitimin yapılacağı yer belirlenmektedir.