Eğitim Yöntemi : Yüzyüze
Eğitim Tarihi :................. Temmuz 2025
Eğitim Saatleri : 17:00-23:00
Eğitim Süresi : 24 Saat (4 Gün* 6 Saat)
Eğitim Yeri : Bursa Uludağ Üniversitesi Görükle Kampüsü İktisadi İdari Bilimler Fakültesi-C Blok
Katılımcı Sayısı : Minimum 15 maksimum 30 kişi ile açılır. (15 Katılımcı altında oluştuğunda başvuranların ücreti iade edilir eğitim planlanmaz, 30 ve üzeri katılımlarda kayıt önceliği dikkate alınarak yeni gruplar oluşturulur). Eğitim yeri, eğitim takvimi gün ve saatleri katılımcılara eğitim öncesi Çağrı Merkezimiz tarafından bilgi verilecektir.
Eğitim Ücreti : % 10 KDV dahil 6.500 TL dir.
Hedef Kitle:
-
Bilirkişiler
-
Mühendisler, avukatlar, mali müşavirler.
-
Değerleme sektöründe görev alan tüm ilgili meslek mensupları
Eğitimin Amacı:
Bu dersin amacı, yapı ve tesis gibi gayrimenkullerin değerini etkileyen faktörleri analiz edebilen, farklı değerleme yöntemlerini uygulayabilen ve piyasa koşullarına uygun şekilde değer tespiti yapabilmeyi öğretmektir. Katılımcılar, taşınmaz değerlemesinde kullanılan temel kavramları, hukuki çerçeveyi, yapı mevzuatını öğrenerek, yapı ve tesislerin ekonomik değerini objektif şekilde belirleme becerisi kazanırlar.
Eğitim Sonunda Kazanımlar:
-
Yapı ve tesis değerlemesinde kullanılan temel kavramları ve terminolojiyi tanır.
-
Bina türlerini kavrar
-
İmar, planlama ve mülkiyet haklarına ilişkin yasal düzenlemeleri binalar açısından değerlendirebilme
-
Gerçek raporlarla uygulamalı çözümleme pratiği
Eğitimin İçeriği :
1.GÜN:
·Temel Kavramlara Giriş
·Yapı ve Tesis Değerine Etkileyen Faktörler
-
Fiziksel faktörler
-
Konumsal faktörler
-
Hukuki faktörler
-
Sosyo-ekonomik faktörler
2.GÜN:
·İmar Durumunun Yapı Değerlemesinde Etkileri
İmar bilgisi ve teknik tanımlar
·Alan Hesaplamaları, mimari ve statik proje incelemeleri,
3.GÜN:
·Değerleme Süreci Adımları
4.GÜN:
·Uygulamalı Bilirkişi Raporlaması
-
Rapor içeriği
-
Örnek rapor incelemeleri
Önemli Bilgilendirme:
-
Toplam eğitim süresinin %80 ve üzeri katılımlara KATILIM BELGESİ düzenlenir. %79 ve altı katılımlara ise herhangi bir belge düzenlenmeyecektir.
-
Eğitim süresi tamamlandıktan sonra kurumumuza ait kontroller sonrası sertifikalar düzenlenecek ve PTT Kargo ile kayıt anında girdiğiniz adreslerinize gönderilecektir. Adres ve iletişim bilgileriniz güncel olmalıdır.
-
Katılımcılar her türlü soru ve sorunlarını usem@uludag.edu.tr adresimize yazabilirler. Mail eğitim süresince anlık takip edilecektir.
-
Eğitime başvuru ve eğitim ücreti internet ödemesi internet üzerinden
gerçekleştirilmektedir. Katılımcıların banka kredi kartı ödemelerinde taksitlendirme yapılamamaktadır.
-
Kurumsal fatura ödemelerinde 0850 840 8543 çözüm merkezimiz ile irtibata geçebilirsiniz.
-
Önemli: Eğitimlerimize kesin kayıt yaptıranların geçerli nedenle eğitime katılamama ve kaydın iptali durumunda, döner sermaye işletme yönetmeliği süreçlerinden kaynaklanan iç yazışmalar nedeniyle ücret iadesi ortalama 1 aylık bir zaman almaktadır. Kesin kayıt yapmadan önce lütfen dikkate alınız.