Arabulucuların Elektronik Tebligat Adresi Kullanmasına İlişkin Duyuru
Arabuluculuk Daire Başkanlığı tarafından yayımlanan duyuruda, sicile kayıtlı arabulucuların elektronik tebligat adresi kullanmasının yasal zorunluluk olduğu hatırlatılmıştır.
Duyuruya göre tüm arabulucuların 23.07.2026 tarihine kadar tebligat yapılabilecek şekilde elektronik tebligat adresine sahip olmaları gerekmektedir. Bu tarihten itibaren yapılacak yazışmalar elektronik tebligat adresi üzerinden yürütülecektir.
Ayrıca belirtilen tarih itibarıyla elektronik tebligat adresi bulunmayan arabuluculara, Arabuluculuk Bürolarınca dava şartı arabuluculuk kapsamında dosya tevzi edilmeyeceği ve bu kişilerin aktiften pasife çevrileceği ifade edilmiştir.
Kaynak: T.C. Adalet Bakanlığı Hukuk İşleri Genel Müdürlüğü Arabuluculuk Daire Başkanlığı, “Arabulucuların Elektronik Tebligat Adresi Kullanması Hakkında Duyuru”, 23.06.2026.
Duyurunun tamamına Arabuluculuk Daire Başkanlığı’nın resmi internet sitesi üzerinden ulaşabilirsiniz.