Muhasebe Uygulamaları ve Uygunluk İncelemesi (Senkron)

4,8 (268 oylama)
 Son Güncelleme Tarihi: 11/2024
 Türkçe

ISO 14064 Sera Gazı Doğrulayıcı/ Baş Doğrulayıcı Eğitimi eğitimimize göz atabilirsiniz.

''Eğitimlerimiz Üniversitemiz Öğretim Üyeleri Tarafından Gerçekleştirilmektedir. Eğitimler Ön lisans, Lisans ve Lisansüstü Öğrencilerimiz ile Kurumsal İşbirliklerine Açıktır.''

Eğitimin Amacı:

Bir kurumun finansal işlemlerinin ve faaliyetlerinin, kurum yöne­timi, yasama organı ya da diğer yetkili kişi ve kuruluşlarca belirlenmiş yöntemlere, kurallara ve mevzuata uygun olup olmadığının incelenmesi sürecine uygunluk incelemesi denir. Uygunluk incelemesinde örneğin bir Kurumdaki muhasebe bilgilerinin belirli bir otorite tarafından konulmuş kurallara uyularak gerçekleştirilip gerçekleştirilmediğin incelenmesi işle­mi yapılır.

Eğitim Ücreti: %10 KDV dahil 12000 TL

  • Toplu Talep Olması Halinde İstenilen Yerde ve İstenilen Zamanda Eğitim planlanır ve gerçekleştirilir.
  • Kurumsal Çözümler için fiyatlar karşılıklı görüşme sonucu belirlenir.

Eğitim Tarihleri: Ön kayıt alınır, talep durumuna göre tarihlendirilir ve bilgi verilir.

Eğitim Süresi: 18 Saat

Eğitim Yöntemi: Uzaktan canlı eşzamanlı (senkron) eğitim

Katılımcı sayısı: Minimum 20 / Maksimum 30 Kişi ile açılır

Uygunluk İncelemesi

Diğer taraftan kurum üst yönetimi, üst yönetim tarafından konul­muş kurallara uygunluğu inceleyebilir. Kurum içinde tayin edilmiş bir ödeme prosedürüne uyulup uyulmadığının veya belirlenmiş politikalara ne ölçüde uyulduğunun, kurumun muhasebe kayıtlarının, dosyalama sistemin, ödeme sisteminin incelenmesi işlemleri uygunluk denetimine örnek olarak verilebilir.

Eğitim İçeriği:

  • Muhasebe Bilgi Sisteminden Çıkacak Bilgilerin Tarafları ve Taraflar için Önemi
  • Muhasebe Uygulamalarının Yorumu
  • Uygunluk İncelemesi
  • Uygunluk İncelemesinin Şirket ve Çalışanlar İçin Önemi 

Kurumsal Çözümler için İşletmeler Bünyesinde Uygulamalı Eğitim Niteliğinde aşağıdaki konu başlıklar gözden geçirilir. Bu program için fiyatlandırma karşılıklı görüşme ile belirlenir.

  • Düzenli periyotlarla muhasebe belge ve kayıt ortamının uygunluğu
  • Düzenlenen Beyannamelerin ilgili yasalara uygunluğu
  • Düzenlenen bildirgelerin ilgili kurumlara uygunluğu
  • Kurumda düzenlenen-imzalanan sözleşme, protokol vb. taahhütlerin kurum ana sözleşmesi ve diğer yasal düzenlemelere uygunluğu
  • Kurum içi verilen hizmetler karşılığı elde edilmiş veya gelecekte elde edilecek ekonomik faydaların (cari hesapların) kurum içi sözleşmeler ve düzenlenen belgelere uygunluğu
  • Düzenlenen mali tabloların kurum kayıtlarıyla uygunluğu

Eğitim Süreci:

  • Eğitim internet üzerinden eşzamanlı olarak canlı yayınlanacaktır.
  • Eğitime katılabilmeniz için bulunduğunuz ortamda internet erişiminin ve uygun internet paketinizin olması gerekmektedir.
  • Eğitim sisteminin kullanılabilmesi için,kamera ve mikrofon donanımları tanıtılmış, internete bağlanabilen bir cihaza(akıllı telefon, tablet ve tercihen bilgisayar)ihtiyaç duyulmaktadır.
  • Katılımcılar belirtilecek ders saatlerinde eğitimi veren öğretim elemanımız ile birlikte sisteme kamera ve mikrofonları açık olacak şekilde giriş yapacaklardır.
  • Eğitim başlamadan önce katılımcıların maillerine kullanıcı adı ve şifreleri gönderilecektir.
  • Eğitimler tamamlandıktan sonra katılımcılara sistem 7 gün daha açık tutulacaktır. Yedinci günün sonu saat 23:00 itibariyle sistem tamamen kapatılacaktır.
  • Eğitim süresi boyunca yardımcı olabilmemiz için sadece yönetici mesaj gönderir şeklinde whatsapp grubu oluşturulacak ve ders süresi boyunca her türlü destek bilgileri yönetici tarafından paylaşılacaktır. Katılımcılar her türlü soru ve sorunlarını usem@uludag.edu.tr adresimize yazabilirler. Mail eğitim süresince anlık takip edilecektir.
Önemli Bilgilendirme:
  • Toplam eğitim süresinin %80 ve üzeri katılımlara sertifika düzenlenir. %79 ve altı katılımlara ise herhangi bir belge düzenlenmeyecektir. 
  • Eğitim süresi tamamlandıktan sonra kurumumuza ait kontroller sonrası sertifikalar düzenlenecek ve PTT Kargo ile kayıt anında girdiğiniz adreslerinize gönderilecektir. Adres ve iletişim bilgileriniz güncel olmalıdır.
  • Katılımcılar her türlü soru ve sorunlarını usem@uludag.edu.tr adresimize yazabilirler. Mail eğitim süresince anlık takip edilecektir.
  • Eğitime başvuru ve eğitim ücreti ödemesi internet üzerinden gerçekleştirilmektedir. Katılımcıların banka kredi kartı ödemelerinde taksitlendirme yapılamamaktadır.
  • Kurumsal fatura ödemelerinde 0850 840 8543 çözüm merkezimiz ile irtibata geçebilirsiniz.
  • Önemli: Eğitimlerimize kesin kayıt yaptıranların geçerli nedenle eğitime katılamama ve kaydın iptali durumunda, döner sermaye işletme yönetmeliği süreçlerinden kaynaklanan iç yazışmalar nedeniyle ücret iadesi ortalama 1 aylık bir zaman almaktadır. Kesin kayıt yapmadan önce  lütfen dikkate alınız.
 

Yorumlar

İ
1583 gün önce
İLKE Ö.
İşime ve kendi gelişimime katkı sağlayacağını düşünüyorum. Öğrendiklerimi iş ortamında kullanacağım. Teşekkür ederim..
Paylaş:

Sitemizi kullanarak çerezlere (cookie) izin vermektesiniz. Detaylı bilgi için Çerez Politikamız'ı inceleyebilirsiniz. TAMAM