''Eğitimlerimiz Üniversitemiz Öğretim Üyeleri Tarafından Gerçekleştirilmektedir. Eğitimler Ön lisans, Lisans ve Lisansüstü Öğrencilerimiz ile Kurumsal İşbirliklerine Açıktır.''
Eğitimin Amacı:
İşletme varlıklarının yabancı kaynak ve öz kaynak gibi iki temel kaynağı vardır. Yabancı kaynaklar içinde en önemli kaynak Ticari Nitelikli kaynakları ile günümüzde çok değişik yöntemleri ile kredi ve finans kurumlarının kullandırdığı mali borçlar yer almaktadır. Ekonomik göstergelerdeki değişmeler ışığında yabancı kaynak kullanmanın uzun dönemde işletme için finansman yükü getirmesine rağmen işletme tüzel kişiliği için değerlendirilmesi gereken bir kaynaktır.
İşletme yönetimlerince düzenlenen mali tablolar işletmelerin kredi kurumları nezdindeki kredibilitesini ortaya çıkarmaktadır. İşletmelerin zorunlu durumlarda kredi kullanım öncesi kredi kurumları nezdindeki değerlendirilmesi, puanlandırılması ve kredi limiti yönetimin başarısı için önem arz etmektedir.
Eğitim Ücreti: %10 KDV dahil 3.750 TL
Eğitim Tarihleri: Ön kayıt alınır, talep durumuna göre tarihlendirilir ve bilgi verilir.
Eğitim Süresi: 18 Saat
Eğitim Yöntemi: Online Eğitim
Katılımcı sayısı: Minimum 20 / Maksimum 30 Kişi ile açılır
-
Kredi Analizi
-
Mali Tabloların Analize Uygun Düzenlenmesi
-
Kredi Analizinde Kullanılan Teknikler
-
Kredi Teminatları ve Teminatlarının Türleri
-
İşletmelerde Kredi Noktasında Kırmızı Bayraklar
Eğitim Süreci:
-
Eğitim internet üzerinden eşzamanlı olarak canlı yayınlanacaktır.
-
Eğitime katılabilmeniz için bulunduğunuz ortamda internet erişiminin ve uygun internet paketinizin olması gerekmektedir.
-
Eğitim sisteminin kullanılabilmesi için,kamera ve mikrofon donanımları tanıtılmış, internete bağlanabilen bir cihaza(akıllı telefon, tablet ve tercihen bilgisayar)ihtiyaç duyulmaktadır.
-
Katılımcılar belirtilecek ders saatlerinde eğitimi veren öğretim elemanımız ile birlikte sisteme kamera ve mikrofonları açık olacak şekilde giriş yapacaklardır.
-
Eğitim başlamadan önce katılımcıların maillerine kullanıcı adı ve şifreleri gönderilecektir.
-
Eğitimler tamamlandıktan sonra katılımcılara sistem 7 gün daha açık tutulacaktır. Yedinci günün sonu saat 23:00 itibariyle sistem tamamen kapatılacaktır.
-
Eğitim süresi boyunca yardımcı olabilmemiz için sadece yönetici mesaj gönderir şeklinde whatsapp grubu oluşturulacak ve ders süresi boyunca her türlü destek bilgileri yönetici tarafından paylaşılacaktır. Katılımcılar her türlü soru ve sorunlarını usem@uludag.edu.tr adresimize yazabilirler. Mail eğitim süresince anlık takip edilecektir.
Önemli Bilgilendirme:
- Toplam eğitim süresinin %80 ve üzeri katılımlara sertifika düzenlenir. %79 ve altı katılımlara ise herhangi bir belge düzenlenmeyecektir.
- Eğitim süresi tamamlandıktan sonra kurumumuza ait kontroller sonrası sertifikalar düzenlenecek ve PTT Kargo ile kayıt anında girdiğiniz adreslerinize gönderilecektir. Adres ve iletişim bilgileriniz güncel olmalıdır.
- Katılımcılar her türlü soru ve sorunlarını usem@uludag.edu.tr adresimize yazabilirler. Mail eğitim süresince anlık takip edilecektir.
- Eğitime başvuru ve eğitim ücreti ödemesi internet üzerinden gerçekleştirilmektedir. Katılımcıların banka kredi kartı ödemelerinde taksitlendirme yapılamamaktadır.
- Kurumsal fatura ödemelerinde 0850 840 8543 çözüm merkezimiz ile irtibata geçebilirsiniz.
- Önemli: Eğitimlerimize kesin kayıt yaptıranların geçerli nedenle eğitime katılamama ve kaydın iptali durumunda, döner sermaye işletme yönetmeliği süreçlerinden kaynaklanan iç yazışmalar nedeniyle ücret iadesi ortalama 1 aylık bir zaman almaktadır. Kesin kayıt yapmadan önce lütfen dikkate alınız.