GRUP DEĞİŞİKLİĞİ KESİNLİKLE YAPILMAMAKTADIR. ANLAYIŞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ.
Tarihler belirlendiğinde sitede ilan edilecek ve ön başvuru yapan kişilere bilgi verilecektir.
Bilirkişilik Temel Eğitiminin Usul ve Esaslarına İlişkin 169 Nolu Bakanlık Genelgesi'ne ulaşmak için tıklayınız.
Bilirkişilik Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmeliğe ulaşmak için tıklayınız.
Temel Uzmanlık Alanlarını Aşağıda Bulunan Link'ten İnceleyebilir Meslek Kodlarını Bulabilirsiniz.
BİLİRKİŞİLİK TEMEL VE ALT UZMANLIK ALANLARI
BİLİRKİŞİLİK TEMEL UZMANLIK ALANLARI
Eğitim Yöntemi: Yüz yüze (Örgün Eğitim)
Eğitim Saati: 24 Ders Saati (12 Saat Teorik, 12 Saat Uygulama)
Eğitim Kontenjanı: 24 kişilik sınıf kontenjanı dolduğunda eğitim planlaması yapılacaktır.
Bilirkişilik faaliyetinin yürütülmesi ile ilgili temel, teorik ve pratik bilgileri içeren bilirkişilik temel eğitimi, beş yıllık meslekî kıdem kazanmış kişiler tarafından alınır.
Temel eğitime katılmak zorunlu olup eğitim kuruluşlarınca, katılımcıların derslere devam durumunu gösterir çizelge düzenlenir ve derslerin 1/12’sine devam etmeyenlerin eğitim programıyla ilişiği kesilir.
Temel eğitim almış bilirkişi, sicile kaydedildiği tarihten itibaren üçüncü yılın içinde altı saatten az olmamak üzere EK-2'de belirtilen yenileme eğitimine katılmak zorundadır. Yenileme eğitimine katılmayan bilirkişiler, bu eğitimi almadıkça bilirkişilik yapmak için yeniden başvuruda bulunamaz.
Lütfen Dikkat:
Eğitim başvurunuzu yaparken; Temel Bilirkişilik veya Bilirkişilik yenileme eğitimi farklıdır durumunuza uygun doğru tercih yapınız. Bursa da eğitime başvuracaklar diğer illerin başvuru ekranına başvuru yapmamalıdır. Durumunuza uygun olmayan tarihler için başvuru yapmayınız. Daha sonra gruplar arasında yer değiştirmek aşırı yoğunluktan kaynaklı mümkün olmamaktadır. Eğitime katılacağınız bina, salon bilgisi eğitim öncesi sizlere whatsapp üzerinden bildirim yapılmaktadır. Ücret iadelerinde; devlet üniversitesi olmamız nedeniyle talep yazısı ve iç yazışmalar onaylar nedeniyle eş zamanlı yapılamamaktadır, ödeme yapmadan önce durumunuza uygun takvimlendirmeye dikkat ediniz.
Önemli Bilgilendirme:
Eğitim süresi tamamlandıktan sonra kurumumuza ait kontroller sonrası sertifikalar düzenlenecek ve PTT Kargo ile kayıt anında girdiğiniz adreslerinize gönderilecektir. Adres ve iletişim bilgileriniz güncel olmalıdır.
Katılımcılar her türlü soru ve sorunlarını usem@uludag.edu.tr adresimize yazabilirler. Mail eğitim süresince anlık takip edilecektir.
Eğitime başvuru ve eğitim ücreti internet ödemesi internet üzerinden gerçekleştirilmektedir. Katılımcıların banka kredi kartı ödemelerinde taksitlendirme yapılamamaktadır.
Kurumsal fatura ödemelerinde 0850 840 8543 çözüm merkezimiz ile irtibata geçebilirsiniz.
Önemli: Eğitimlerimize kesin kayıt yaptıranların geçerli nedenle eğitime katılamama ve kaydın iptali durumunda, döner sermaye işletme yönetmeliği süreçlerinden kaynaklanan iç yazışmalar nedeniyle ücret iadesi ortalama 1 aylık bir zaman almaktadır. Kesin kayıt yapmadan önce lütfen dikkate alınız.