EĞİTİM YÖNTEMİ: UZAKTAN CANLI EŞZAMANLI(SENKRON) EĞİTİM
Programın Amacı
Bu eğitim ile birlikte, İKY ile ilgili genel bilgi ve beceri düzeyinin güncel İK yaklaşım ve uygulamaları, Dijitalleşme ile zenginleştirilmesi ve güncelleştirilmesi amaçlanmaktadır.
Programın Kazanımları
1. Dijitalleşmenin insan kaynakları yönetimine etkileri, avantajları ve dezavantajlarının neler olduğu,
2. İnsan kaynakları yönetiminde dijitalleşmeden nasıl yararlanıldığı açıklanacaktır.
3. Endüstri 4.0 ve İK 4.0 kavramları nedir? Endüstri 4.0 ve İK 4.0'ın tarihsel gelişimi, insan kaynakları yönetimi uygulamlarına etkilerin neler olduğu
4. İnsan kaynakların yönetiminde endüstri 4.0 gelişimlerinden yararlanma veya hazırlıklı olma
5. EYT ve mevzuat konuları neleri kapsamaktadır. İnsan kaynakları yönetimi açısından EYT ve mevzuat hakkında bilinmesi gerekenler, uygulamalar.
Kimler Katılmalı?
Eğitim programına insan kaynakları yöneticileri ve personellerİ, kariyerini insan kaynakları alanında geliştirmek isteyenler, ilgil bölümlerde okuyan öğrenciler katılabilir.
Programın İçeriği
Modül 1 İKY de dijitalleşme -6 Saat
Modül 2 Endüstri 4.0 ve İK 4.0 -12 Saat
Modül 3 EYT ve mevzuat -6 Saat
Program Detayları : Program detayları henüz kesinleşmemiştir. Kesinleştiğinde bilgiler güncellenecektir.
Eğitim Tarihi: Eğitim tarihleri belli olduğunda sitede yayınlanacaktır. Ön başvuru yapan kişilere geri dönüş sağlanacaktır.
Eğitim Saati: 24
Modüllerin İçeriği
Modül 1 - İKY de dijitalleşme
Süre: 6 Saat
Eğitimci:
İçerik: Bu modülde dijitalleşmenin insan kaynakları yönetimine etkileri, avantajları ve dezavantajları ele alınacakır. İnsan kaynakları yönetiminde dijitalleşmeden nasıl yararlanıldığı açıklanacaktır.
Modül 2 - Endüstri 4.0 ve İK 4.0
Süre: 12 Saat
İçerik: Bu modülde endüstri 4.0 ve İK 4.0 kavramları açıklanacaktır. Endüstri 4.0 ve İK 4.0'ın tarihsel gelişimi, insan kaynakları yönetimi uygulamlarına etkisi ele alınacaktır.
Modül 3 - EYT ve mevzuat
Süre: 6 Saat
İçerik: Bu modülde EYT ve mevzuat konuları ele alınacaktır. İnsan kaynakları yönetimi açısından EYT ve mevzuat hakkında bilinmesi gerekenler, uygulamaları üzerinde durulacaktır.
Eğitim Süreci:
-
Eğitim internet üzerinden eşzamanlı olarak canlı yayınlanacaktır.
-
Eğitime katılabilmeniz için bulunduğunuz ortamda internet erişiminin ve uygun internet paketinizin olması gerekmektedir.
-
Eğitim sisteminin kullanılabilmesi için,kamera ve mikrofon donanımları tanıtılmış, internete bağlanabilen bir cihaza(akıllı telefon, tablet ve tercihen bilgisayar)ihtiyaç duyulmaktadır.
-
Katılımcılar belirtilecek ders saatlerinde eğitimi veren öğretim elemanımız ile birlikte sisteme kamera ve mikrofonları açık olacak şekilde giriş yapacaklardır.
-
Eğitim başlamadan önce katılımcıların maillerine kullanıcı adı ve şifreleri gönderilecektir.
-
Eğitimler tamamlandıktan sonra katılımcılara sistem 7 gün daha açık tutulacaktır. Yedinci günün sonu saat 23:00 itibariyle sistem tamamen kapatılacaktır.
-
Eğitim süresi boyunca yardımcı olabilmemiz için sadece yönetici mesaj gönderir şeklinde whatsapp grubu oluşturulacak ve ders süresi boyunca her türlü destek bilgileri yönetici tarafından paylaşılacaktır. Katılımcılar her türlü soru ve sorunlarını usem@uludag.edu.tr adresimize yazabilirler. Mail eğitim süresince anlık takip edilecektir.
Önemli Bilgilendirme:
- Toplam eğitim süresinin %80 ve üzeri katılımlara sertifika düzenlenir. %79 ve altı katılımlara ise herhangi bir belge düzenlenmeyecektir.
- Eğitim süresi tamamlandıktan sonra kurumumuza ait kontroller sonrası sertifikalar düzenlenecek ve PTT Kargo ile kayıt anında girdiğiniz adreslerinize gönderilecektir. Adres ve iletişim bilgileriniz güncel olmalıdır.
- Katılımcılar her türlü soru ve sorunlarını usem@uludag.edu.tr adresimize yazabilirler. Mail eğitim süresince anlık takip edilecektir.
- Eğitime başvuru ve eğitim ücreti ödemesi internet üzerinden gerçekleştirilmektedir. Katılımcıların banka kredi kartı ödemelerinde taksitlendirme yapılamamaktadır.
- Kurumsal fatura ödemelerinde 0850 840 8543 çözüm merkezimiz ile irtibata geçebilirsiniz.
- Önemli: Eğitimlerimize kesin kayıt yaptıranların geçerli nedenle eğitime katılamama ve kaydın iptali durumunda, döner sermaye işletme yönetmeliği süreçlerinden kaynaklanan iç yazışmalar nedeniyle ücret iadesi ortalama 1 aylık bir zaman almaktadır. Kesin kayıt yapmadan önce lütfen dikkate alınız.