Fiyatlama Politikaları Eğitim Programı

4,1 (72 oylama)
 Son Güncelleme Tarihi: 11/2024
 Türkçe

Uluslararası Sürdürülebilirlik ve Örnekleri Eğitim Programı eğitimimize göz atabilirsiniz.

Fiyatlama Politikaları Eğitim Programı, işletmelerin etkili fiyatlandırma stratejileri geliştirmelerini sağlayarak kârlılığı artırmayı amaçlar. Katılımcılar, piyasa analizi, maliyet hesaplama ve rekabetçi fiyatlandırma gibi temel konularda bilgi edinerek, doğru fiyatlandırma kararları almayı öğrenir.

 

  • Fiyatlama Stratejilerine Giriş

    • Fiyatlamanın işletme stratejisindeki rolü
    • Fiyatlama politikalarının önemi ve temel prensipler
    • Fiyatlandırma stratejilerinin çeşitleri: maliyet tabanlı, değer tabanlı, rekabetçi fiyatlandırma
  • Pazar ve Rekabet Analizi

    • Hedef pazar ve segmentasyon
    • Rekabet analizi yapma ve rekabetçi fiyatlandırma
    • Fiyat esneklik analizi
  • Maliyet Hesaplama ve Kâr Marjları

    • Sabit ve değişken maliyetlerin hesaplanması
    • Fiyatlandırma için kâr marjlarının belirlenmesi
    • Maliyet artışlarının fiyatlara etkisi
  • Değer Tabanlı Fiyatlandırma

    • Müşteri değeri analizi
    • Değer tabanlı fiyatlandırma stratejileri
    • Fiyat/Değer dengesi kurma
  • Psikolojik Fiyatlandırma

    • Fiyat psikolojisi ve müşteri davranışları
    • Psikolojik fiyatlandırma teknikleri (örneğin, 9.99 fiyatlandırması)
    • Fiyat indirimi ve promosyon stratejileri
  • Dinamik ve Esnek Fiyatlandırma

    • Talep, mevsimsel değişimler ve pazar koşullarına göre fiyatlandırma
    • Fiyat değişiklikleri ve esnek fiyatlandırma stratejileri
  • Fiyatlama Politikalarının Uygulanması ve İletişimi

    • Fiyatlandırma kararlarını müşterilere iletme
    • Fiyat artırma ve fiyat düşürme stratejileri
    • Fiyat artışı sonrası müşteri tepkileri yönetimi
  • Fiyat İzleme ve Değerlendirme

    • Fiyat politikalarının etkinliğini izleme
    • Fiyat stratejilerinin periyodik olarak gözden geçirilmesi
    • Pazar değişikliklerine hızlı adaptasyon

 

Eğitim kurumsal işbirliğine açık olup, bireysel başvurular kabul edilmemektedir. Kurumsal katılımcı profili ve ihtiyaçlarınıza göre eğitim içeriği yeninden planlanabilmektedir. Karşılıklı görüşmeler neticesinde eğitimin kapsam ve eğitimin yöntemi(Yüz-Yüze, Çevrimiçi) belirlenip ilgili süreçler tamamlanmaktadır. Mutabakat sağlanması durumunda kurumunuzun katılımcıları ile öğretim elemanlarımızın uygun gün ve saatleri, eğitimin yapılacağı yer belirlenmektedir.

Yorumlar

Sitemizi kullanarak çerezlere (cookie) izin vermektesiniz. Detaylı bilgi için Çerez Politikamız'ı inceleyebilirsiniz. TAMAM