Serviste Davranış ve Kalite Eğitim Programı

4,3 (96 oylama)
 Son Güncelleme Tarihi: 04/2025
 Türkçe

Su Ayak İzi Eğitim Programı eğitimimize göz atabilirsiniz.

Serviste Davranış ve Kalite Eğitim Programı, müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik hizmet davranışlarını, kaliteli hizmet sunumunu ve profesyonellik anlayışını öğretir. Katılımcılar, etkili iletişim ve müşteri odaklı hizmet becerileri geliştirir.

 

Eğitim Mesleki Gelişim amaçlı olup, alınan belge MYK yetki belgesi zorunlu olan eğitimlerde MYK yetki belgesi yerine geçmez.

 

  1. Hizmet Davranışının Temelleri:

    • Profesyonel hizmet davranışları

    • Müşteri beklentilerini anlama

    • İletişim ve etkileşim becerileri

    • Müşteri odaklı yaklaşım geliştirme

  2. Kalite Standartları ve Hizmet Kalitesi:

    • Hizmet kalitesinin tanımı ve önemi

    • Kalite standartlarının belirlenmesi

    • Kaliteli hizmet sunumunun püf noktaları

    • Hizmet kalitesini sürekli iyileştirme yöntemleri

  3. Etkili İletişim ve Müşteri İlişkileri:

    • Etkili iletişim teknikleri

    • Dinleme ve empati becerileri

    • Olumsuz durumlarla başa çıkma

    • Müşteri şikayetlerini yönetme

  4. Zor Müşterilerle İletişim:

    • Zor müşteri tipolojileri

    • Müşteri memnuniyetsizliğini yönetme

    • Çatışma çözme teknikleri

    • Stres yönetimi ve duygusal denetim

  5. Müşteri Memnuniyeti ve Geri Bildirim:

    • Müşteri memnuniyetini ölçme ve analiz etme

    • Geri bildirim toplama ve değerlendirme

    • Müşteri geri bildirimi ile hizmet geliştirme

    • Müşteri sadakati oluşturma

  6. Kişisel ve Profesyonel Gelişim:

    • Kendine güven oluşturma

    • Zaman yönetimi ve organizasyon becerileri

    • Kişisel sorumluluk ve profesyonellik

    • Sürekli öğrenme ve gelişim

 

(MY)

Eğitim kurumsal işbirliğine (kurum/şirket tüzel kişiliğine paket) açık olup, bireysel başvurular kabul edilmemektedir. Kurumsal katılımcı profili ve ihtiyaçlarınıza göre eğitim içeriği yeniden planlanabilmektedir. Karşılıklı görüşmeler neticesinde eğitimin kapsam ve eğitimin yöntemi(Yüz-Yüze, Çevrimiçi) belirlenip ilgili süreçler tamamlanmaktadır. Mutabakat sağlanması durumunda kurumunuzun katılımcıları ile öğretim elemanlarımızın uygun gün ve saatleri, eğitimin yapılacağı yer belirlenmektedir.

Yorumlar

Sitemizi kullanarak çerezlere (cookie) izin vermektesiniz. Detaylı bilgi için Çerez Politikamız'ı inceleyebilirsiniz. TAMAM