Konuk İletişimi Eğitim Programı

4,4 (77 oylama)
 Son Güncelleme Tarihi: 04/2025
 Türkçe

Metaverse ve NFT Evreninde Tasarım Eğitim Programı eğitimimize göz atabilirsiniz.

Program, otel, restoran ve hizmet sektöründe çalışanlara etkili iletişim becerileri kazandırarak misafir memnuniyetini artırmayı amaçlar. Katılımcılar; beden dili, aktif dinleme, kriz yönetimi ve şikayet çözümü gibi konularda bilgi edinir.

 

Eğitim Mesleki Gelişim amaçlı olup, alınan belge MYK yetki belgesi zorunlu olan eğitimlerde MYK yetki belgesi yerine geçmez.

 

  • Konuk İletişimine Giriş

    • Hizmet sektöründe iletişimin rolü

    • Misafir profilleri ve beklentiler

  • Sözlü ve Sözsüz İletişim Teknikleri

    • Beden dili, göz teması, duruş ve jestler

    • Ses tonu ve kelime seçimi

  • Etkili Dinleme ve Geri Bildirim Verme

    • Aktif dinleme yöntemleri

    • Empati kurma ve doğru anlama teknikleri

  • Şikayet ve Kriz Yönetimi

    • Şikayetleri çözüm odaklı ele alma

    • Zor misafirlerle başa çıkma yöntemleri

  • Kültürel Farklılıklar ve İletişim

    • Farklı kültürlerle doğru iletişim kurma

    • Uluslararası misafirlerle etkileşim

  • İletişimde Profesyonellik ve İmaj

    • Kurumsal dili doğru kullanmak

    • Profesyonel duruş ve davranış geliştirme

 

(MY)

Eğitim kurumsal işbirliğine (kurum/şirket tüzel kişiliğine paket) açık olup, bireysel başvurular kabul edilmemektedir. Kurumsal katılımcı profili ve ihtiyaçlarınıza göre eğitim içeriği yeniden planlanabilmektedir. Karşılıklı görüşmeler neticesinde eğitimin kapsam ve eğitimin yöntemi(Yüz-Yüze, Çevrimiçi) belirlenip ilgili süreçler tamamlanmaktadır. Mutabakat sağlanması durumunda kurumunuzun katılımcıları ile öğretim elemanlarımızın uygun gün ve saatleri, eğitimin yapılacağı yer belirlenmektedir.

 

Yorumlar

Sitemizi kullanarak çerezlere (cookie) izin vermektesiniz. Detaylı bilgi için Çerez Politikamız'ı inceleyebilirsiniz. TAMAM