Program, otel, restoran ve hizmet sektöründe çalışanlara etkili iletişim becerileri kazandırarak misafir memnuniyetini artırmayı amaçlar. Katılımcılar; beden dili, aktif dinleme, kriz yönetimi ve şikayet çözümü gibi konularda bilgi edinir.
Eğitim Mesleki Gelişim amaçlı olup, alınan belge MYK yetki belgesi zorunlu olan eğitimlerde MYK yetki belgesi yerine geçmez.
-
Konuk İletişimine Giriş
-
Sözlü ve Sözsüz İletişim Teknikleri
-
Beden dili, göz teması, duruş ve jestler
-
Ses tonu ve kelime seçimi
-
Etkili Dinleme ve Geri Bildirim Verme
-
Şikayet ve Kriz Yönetimi
-
Kültürel Farklılıklar ve İletişim
-
İletişimde Profesyonellik ve İmaj
(MY)
Eğitim kurumsal işbirliğine (kurum/şirket tüzel kişiliğine paket) açık olup, bireysel başvurular kabul edilmemektedir. Kurumsal katılımcı profili ve ihtiyaçlarınıza göre eğitim içeriği yeniden planlanabilmektedir. Karşılıklı görüşmeler neticesinde eğitimin kapsam ve eğitimin yöntemi(Yüz-Yüze, Çevrimiçi) belirlenip ilgili süreçler tamamlanmaktadır. Mutabakat sağlanması durumunda kurumunuzun katılımcıları ile öğretim elemanlarımızın uygun gün ve saatleri, eğitimin yapılacağı yer belirlenmektedir.