Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi Programı

4,1 (45 oylama)
 Son Güncelleme Tarihi: 04/2025
 Türkçe

Metaverse ve NFT Evreninde Tasarım Eğitim Programı eğitimimize göz atabilirsiniz.

Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi, müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırmak isteyen profesyoneller için tasarlanmıştır. Etkili iletişim, CRM sistemleri kullanımı, şikayet yönetimi ve satış teknikleriyle iş süreçlerinizi optimize edin. 

 

Eğitim Mesleki Gelişim amaçlı olup, alınan belge MYK yetki belgesi zorunlu olan eğitimlerde MYK yetki belgesi yerine geçmez.

 

1. Müşteri İlişkileri Yönetimine Giriş

  • Müşteri ilişkileri yönetiminin önemi

  • CRM kavramı ve iş dünyasındaki rolü

2. Etkili İletişim Teknikleri

  • Sözlü ve yazılı iletişim becerileri

  • Empati ve aktif dinleme yöntemleri

  • Müşteriyle doğru iletişim kurma

3. CRM Sistemlerinin Kullanımı

  • CRM yazılımlarının temel özellikleri

  • Müşteri verilerinin yönetimi ve analiz edilmesi

  • Satış ve pazarlama süreçlerinde CRM kullanımı

4. Müşteri Memnuniyeti ve Sadakati

  • Müşteri beklentilerini anlama

  • Şikayet yönetimi ve problem çözme stratejileri

  • Sadık müşteri oluşturma yöntemleri

5. Satış Teknikleri ve Pazarlama Stratejileri

  • İkna ve müzakere becerileri

  • Çapraz satış ve satış sonrası hizmetler

  • Dijital pazarlama araçlarının müşteri ilişkilerindeki rolü

6. Performans Ölçümü ve Raporlama

  • Müşteri ilişkileri performans göstergeleri

  • Raporlama teknikleri ve analiz

  • Sürekli iyileştirme için veri kullanımı

 

(MY)

Eğitim kurumsal işbirliğine (kurum/şirket tüzel kişiliğine paket) açık olup, bireysel başvurular kabul edilmemektedir. Kurumsal katılımcı profili ve ihtiyaçlarınıza göre eğitim içeriği yeniden planlanabilmektedir. Karşılıklı görüşmeler neticesinde eğitimin kapsam ve eğitimin yöntemi(Yüz-Yüze, Çevrimiçi) belirlenip ilgili süreçler tamamlanmaktadır. Mutabakat sağlanması durumunda kurumunuzun katılımcıları ile öğretim elemanlarımızın uygun gün ve saatleri, eğitimin yapılacağı yer belirlenmektedir.

Yorumlar

Sitemizi kullanarak çerezlere (cookie) izin vermektesiniz. Detaylı bilgi için Çerez Politikamız'ı inceleyebilirsiniz. TAMAM