Eğitim Süresi: 10 ders saati (1 gün)
Eğitmen: Prof. Dr. Rıdvan Arslan / Öğr. Grv. Cafer Kaplan
Katılımcı Sayısı: Minimum 20 kişi
Eğitim Ücreti: 5000 TL/kişi
(Kurumsal katılımlarda maksimum 20 kişi için 10.000 TL/saat)
Eğitimin Amacı:
Satış sonrası hizmet sektöründe yer alan servislerde çalışan ya da çalışacak kişilerin müşteri ilişkileri ve müşteri memnuniyeti konusunda ortak bir anlayış ve yaklaşıma sahip olabilmeleri. Serviste çalışacak kişilere müşteri ve kalite kültürü kazandırabilme. Müşteri ilişkilerinde başarılı olma ve müşteri memnuniyetini sağlamanın yollarını kavrayabilme. Servislerin toplam kalite içindeki yeri ile aracın kalitesi kadar araca sunulan hizmetin kalitesinin önemini kavrayabilme.
Kimler Katılmalı?
Otomotiv sektörünün satış sonrası paydaşlarında çalışmakta olup bu alanda uzmanlaşmak isteyenler veya çalışmayı hedefleyip kişisel gelişim hedeflerine katma değer sağlamak isteyenler. (Satış elemanları, servis danışmanları, müşteri ilişkileri yönetici ya da çalışanları, yedek parça, tedarik çalışanları, sigorta eksperleri vb…)
Eğitimin İçeriği:
- Hizmet kavramı ve Hizmet Kalitesi
- Kişilik yapısı ve davranış biçimleri, Kişilik Testi
- Güçlü kişilik özellikleri
- İletişim, iletişim düzeyleri, önyargılar, iletişim engelleri
- Algı yeteneği, anlama düzeyleri
- Sözlü, Yazılı ve Sözsüz iletişim (Beden Dili)
- Serviste konuşma, dinleme teknikleri ile beden dilini kullanma yöntemleri.
- Müşteri ile İletişim ve Süreç yönetimi.
- Hizmet Sektörü ve Satış Sonrası Hizmetin Önemi
- İç müşteri/Dış müşteri kavramları
- Müşteri beklentileri ve beklentilerin karşılanma kriterleri
- Müşteri – Servisçi ilişkisi
- Müşteri şikâyetleri ve çözüm yöntemleri
- Beklenen ve algılanan kalite arasındaki ilişki
- Kalite Maliyet, Kalite İyileştirme ve Verimlilik İlişkisi
- Kurum Kültürü, Marka, Aidiyet hissi ve Şirket Ailesi kavramları.
Önemli Bilgilendirme:
- Toplam eğitim süresinin %80 ve üzeri katılımlara sertifika düzenlenir. %79 ve altı katılımlara ise herhangi bir belge düzenlenmeyecektir.
- Eğitim süresi tamamlandıktan sonra kurumumuza ait kontroller sonrası sertifikalar düzenlenecek ve PTT Kargo ile kayıt anında girdiğiniz adreslerinize gönderilecektir. Adres ve iletişim bilgileriniz güncel olmalıdır.
- Katılımcılar her türlü soru ve sorunlarını usem@uludag.edu.tr adresimize yazabilirler. Mail eğitim süresince anlık takip edilecektir.
- Eğitime başvuru ve eğitim ücreti internet ödemesi internet üzerinden gerçekleştirilmektedir. Katılımcıların banka kredi kartı ödemelerinde taksitlendirme yapılamamaktadır.
- Kurumsal fatura ödemelerinde 0850 840 8543 çözüm merkezimiz ile irtibata geçebilirsiniz.
- Önemli: Eğitimlerimize kesin kayıt yaptıranların geçerli nedenle eğitime katılamama ve kaydın iptali durumunda, döner sermaye işletme yönetmeliği süreçlerinden kaynaklanan iç yazışmalar nedeniyle ücret iadesi ortalama 1 aylık bir zaman almaktadır. Kesin kayıt yapmadan önce lütfen dikkate alınız.