Eğitim Süresi: 10 ders saati (1 gün)
Eğitmen: Prof. Dr. Rıdvan Arslan / Öğr. Grv. Cafer Kaplan
Katılımcı Sayısı: Minimum 20 kişi
Eğitim Ücreti: 5000 TL/kişi
(Kurumsal katılımlarda maksimum 20 kişi için 10.000 TL/saat)
Eğitimin Amacı:
Bu eğitim ile toplam kalite ve hizmet kalitesi kavramlarını servis üst yönetiminden diğer tüm servis çalışanlarına kadar tüm yönetim kademesindekilerin kavramasını sağlamak. Kalite, hizmet kalitesi ve toplam kalite anlayışını servis bünyesine yaymak, servis kurumsallaşma sürecinin sağlaması / tamamlanması, kuruluşun imajının güçlenmesi, müşteri memnuniyeti sağlanması, müşteri artışı sağlanması, rekabet gücünün artması, daha iyi tedarikçi ilişkileri geliştirmek,
Kimler Katılmalı?
Otomotiv sektörünün satış sonrası paydaşlarında çalışmakta olup bu alanda birinci kademe yöneticilerden en üst kademe yöneticilik görevi sürdürenler, potansiyel yönetici adayları ya da kariyer hedeflerinde yönetim kademelerinde görev almak olanlar. Araç bakım servisleri, yedek parça-tedarik işletmeleri, sigorta-eksperlik hizmetleri gibi destek hizmetleri veren işletmeler ve otomotiv satış sonrası hizmet sektöründe yöneticilik kariyeri hedefleyen tüm adaylar.
Eğitim İçeriği:
- Hizmet kalitesi, davranış kalitesi ve teknik kalite
- Kişilik yapısı ve davranış biçimleri, kişilik testi
- Güçlü kişilik özellikleri (Yöneticilik/Liderlik vasıfları)
- İletişim, iletişim düzeyleri, önyargılar, iletişim engelleri
- Algı yeteneği, anlama düzeyleri
- Sözlü, Yazılı ve Sözsüz İletişim (Beden Dili)
- Serviste konuşma, dinleme teknikleri ile beden dilini kullanma yöntemleri.
- Müşteri ile İletişim ve süreç yönetimi.
- Çalışan memnuniyeti kalite ilişkisi, İç Müşteri/Dış Müşteri kavramları
- Beklenen ve algılanan kalite arasındaki ilişki
- Hizmet sektörü ve Satış Sonrası Hizmetin önemi
- Hizmet sektörünün, diğer sektörler ile ilişkisi
- Toplam Kalite, Müşteri Tatmini /Karlılık ilişkisi
- Fayda ve Değer kavramları, Fayda ve Değer analizi
- Hizmet kalitesinin (müşteri memnuniyetinin) ölçülme yöntemleri
- Kalite maliyet, Kalite iyileştirme ve Verimlilik, Karlılık ilişkisi
- Servis Yönetimi, Organizasyon yapıları, Vizyon/Misyon
- Servis Standart ve Mevzuatları
- Kurum Kültürü, Marka, aidiyet hissi ve şirket ailesi kavramları.
- Motivasyon-Verimlilik ilişkisi