Otomotiv Satış Sonrası Sektörü Yönetici ve Yönetici Adaylarına Yönelik Servis Yönetimi ve Hizmet Kalitesi Eğitim Programı

4,1 (30 oylama)
 Son Güncelleme Tarihi: 09/2025
 Türkçe

Süt Sağım Uzmanlığı Sertifika Programı eğitimimize göz atabilirsiniz.

Eğitim Süresi: 10 ders saati (1 gün)

Eğitmen: Prof. Dr. Rıdvan Arslan / Öğr. Grv. Cafer Kaplan

Katılımcı Sayısı: Minimum 20 kişi

Eğitim Ücreti: 5000 TL/kişi 

(Kurumsal katılımlarda maksimum 20 kişi için 10.000 TL/saat)

Eğitimin Amacı:

Bu eğitim ile toplam kalite ve hizmet kalitesi kavramlarını servis üst yönetiminden diğer tüm servis çalışanlarına kadar tüm yönetim kademesindekilerin kavramasını sağlamak. Kalite, hizmet kalitesi ve toplam kalite anlayışını servis bünyesine yaymak, servis kurumsallaşma sürecinin sağlaması / tamamlanması, kuruluşun imajının güçlenmesi, müşteri memnuniyeti sağlanması, müşteri artışı sağlanması, rekabet gücünün artması, daha iyi tedarikçi ilişkileri geliştirmek,

 

Kimler Katılmalı?

Otomotiv sektörünün satış sonrası paydaşlarında çalışmakta olup bu alanda birinci kademe yöneticilerden en üst kademe yöneticilik görevi sürdürenler, potansiyel yönetici adayları ya da kariyer hedeflerinde yönetim kademelerinde görev almak olanlar. Araç bakım servisleri, yedek parça-tedarik işletmeleri, sigorta-eksperlik hizmetleri gibi destek hizmetleri veren işletmeler ve otomotiv satış sonrası hizmet sektöründe yöneticilik kariyeri hedefleyen tüm adaylar.

 

Eğitim İçeriği:

  1. Hizmet kalitesi, davranış kalitesi ve teknik kalite
  2. Kişilik yapısı ve davranış biçimleri, kişilik testi
  3. Güçlü kişilik özellikleri (Yöneticilik/Liderlik vasıfları)
  4. İletişim, iletişim düzeyleri, önyargılar, iletişim engelleri
  5. Algı yeteneği, anlama düzeyleri
  6. Sözlü, Yazılı ve Sözsüz İletişim (Beden Dili)
  7. Serviste konuşma, dinleme teknikleri ile beden dilini kullanma yöntemleri.
  8. Müşteri ile İletişim ve süreç yönetimi.
  9. Çalışan memnuniyeti kalite ilişkisi, İç Müşteri/Dış Müşteri kavramları
  10. Beklenen ve algılanan kalite arasındaki ilişki
  11. Hizmet sektörü ve Satış Sonrası Hizmetin önemi
  12. Hizmet sektörünün, diğer sektörler ile ilişkisi
  13. Toplam Kalite, Müşteri Tatmini /Karlılık ilişkisi
  14. Fayda ve Değer kavramları, Fayda ve Değer analizi
  15. Hizmet kalitesinin (müşteri memnuniyetinin) ölçülme yöntemleri
  16. Kalite maliyet, Kalite iyileştirme ve Verimlilik, Karlılık ilişkisi   
  17. Servis Yönetimi, Organizasyon yapıları, Vizyon/Misyon
  18. Servis Standart ve Mevzuatları
  19. Kurum Kültürü, Marka, aidiyet hissi ve şirket ailesi kavramları.
  20. Motivasyon-Verimlilik ilişkisi

 

 

Yorumlar

Paylaş:

Sitemizi kullanarak çerezlere (cookie) izin vermektesiniz. Detaylı bilgi için Çerez Politikamız'ı inceleyebilirsiniz. TAMAM