-
Bursa Uludağ Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi olarak yetkilendirildiğimiz ve yürüttüğümüz eğitimler aşağıdaki gibidir.
-
Aşağıdaki eğitim isimlerinin üstüne tıklayarak eğitimlerin detaylarını görüntüleyebilir ve ön başvuru oluşturabilirsiniz.
-
Eğitimler en az 20 başvuru sayısına ulaşınca takvimlendirilecektir. Eğitim tarihleri netleştiğinde ön başvuru yapan kişilere bilgi verilmektedir.
Etik Kurallar
-
Etik Kurallar
Temel Mesleki Konulara Yönelik Eğitimler
-
Hileli Finansal Raporlama ve Diğer Hileli Mali Olayların Denetimi
-
Muhasebe Sistemi Uygulama Genel Tebliği Mali Tablolarından Finansal Raporlama Standartları Çerçevesinde Düzenlenen Finansal Tablolara Geçiş
-
Hasılat Stoklar ve Satışların Maliyeti Tespiti Muhasebe ve Raporlaması
-
Sürdürülebilirlik Yönetimi ve denetim
-
Bağımsız Denetim İlk Uygulama
-
Türkiye Muhasebe Standartları ve Vergi Kanunları Kapsamında Ertelenmiş Vergiler
-
Yüksek Enflasyon Dönemlerinde Enflasyon Düzeltmesi ve Etkileri
-
Yönetim Muhasebesi
-
Şirket Değerlemesi
-
Sermaye Piyasası Mevzuatı
-
Küçük ve Mikro İşletmeler için Finansal Raporlama-KÜMİ
-
Bilişim Destekli Denetim Teknikleri
-
Kalite Yönetim Sistemi
-
İç kontrol Sistemi ve Hile Denetiminin Önemlilik Düzeylerinde Etkileri
-
Bilgi Sistemleri Denetim Süreci
-
Kurumsal Yönetim
-
Finansal Piyasalar
-
Finansal Teknikler
-
Finansal Yönetim
-
Bağımsız Denetim
-
Bağımsız Denetim Standartları
-
BOBİ Finansal Raporlama Standartları
-
Türkiye Muhasebe ve Finansal Raporlama Standartları
-
BOBİFRS Uygulaması-MSUGT Kapsamındaki Finansal Tabloların BOBİFRS ye göre düzenlenmesi Örnek Firma Uygulaması
Destekleyici Konulara Yönelik Eğitimler
-
Bağımsız Denetçiler İçin Excel Eğitimi
-
Bağımsız Denetim Sürecindeki İç Kontrol sistemi İç Kontrol sisteminin Değerlemesi ve Etkinliğinin Ölçülmesi
-
Denetim Sürecinde ve Süreç Sonrası Siber Güvenlik
-
Kişisel Verilerin Korunması Kanunu
Önemli Bilgilendirme:
-
Toplam eğitim süresinin %80 ve üzeri katılımlara sertifika düzenlenir. %79 ve altı katılımlara ise herhangi bir belge düzenlenmeyecektir.
-
Eğitim süresi tamamlandıktan sonra kurumumuza ait kontroller sonrası sertifikalar düzenlenecek ve PTT Kargo ile kayıt anında girdiğiniz adreslerinize gönderilecektir. Adres ve iletişim bilgileriniz güncel olmalıdır.
-
Katılımcılar her türlü soru ve sorunlarını usem@uludag.edu.tr adresimize yazabilirler. Mail eğitim süresince anlık takip edilecektir.
-
Eğitime başvuru ve eğitim ücreti ödemesi internet üzerinden gerçekleştirilmektedir. Katılımcıların banka kredi kartı ödemelerinde taksitlendirme yapılamamaktadır.
-
Kurumsal fatura ödemelerinde 0850 840 8543 çözüm merkezimiz ile irtibata geçebilirsiniz.
Önemli: Eğitimlerimize kesin kayıt yaptıranların geçerli nedenle eğitime katılamama ve kaydın iptali durumunda, döner sermaye işletme yönetmeliği süreçlerinden kaynaklanan iç yazışmalar nedeniyle ücret iadesi ortalama 1 aylık bir zaman almaktadır. Kesin kayıt yapmadan önce lütfen dikkate alınız.