Önemli Not:
-
Bursa Uludağ Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi olarak yetkilendirildiğimiz ve yürüttüğümüz eğitimler aşağıdaki gibidir.
-
Aşağıdaki eğitim isimlerinin üstüne tıklayarak eğitimlerin detaylarını görüntüleyebilir ve ön başvuru oluşturabilirsiniz.
-
Eğitimler en az 20 başvuru sayısına ulaşınca takvimlendirilecektir. Eğitim tarihleri netleştiğinde ön başvuru yapan kişilere bilgi verilmektedir.
ETİK KURALLAR
-
Etik Kurallar
TEMEL MESLEKİ KONULARA YÖNELİK EĞİTİMLER
- Hileli Finansal Raporlama ve Diğer Hileli Mali Olayların Denetimi
- Muhasebe Sistemi Uygulama Genel Tebliği Mali Tablolarından Finansal Raporlama Standartları Çerçevesinde Düzenlenen Finansal Tablolara Geçiş
- Hasılat Stoklar ve Satışların Maliyeti Tespiti Muhasebe ve Raporlaması
- Sürdürülebilirlik Yönetimi ve denetim
- Bağımsız Denetim İlk Uygulama
- Türkiye Muhasebe Standartları ve Vergi Kanunları Kapsamında Ertelenmiş Vergiler
- Yüksek Enflasyon Dönemlerinde Enflasyon Düzeltmesi ve Etkileri
- Yönetim Muhasebesi
- Şirket Değerlemesi
- Sermaye Piyasası Mevzuatı
- Küçük ve Mikro İşletmeler için Finansal Raporlama-KÜMİ
- Bilişim Destekli Denetim Teknikleri
- Kalite Yönetim Sistemi
- İç kontrol Sistemi ve Hile Denetiminin Önemlilik Düzeylerinde Etkileri
- Bilgi Sistemleri Denetim Süreci
- Kurumsal Yönetim
- Finansal Piyasalar
- Finansal Teknikler
- Finansal Yönetim
- Bağımsız Denetim
- Bağımsız Denetim Standartları
- BOBİ Finansal Raporlama Standartları
- Türkiye Muhasebe ve Finansal Raporlama Standartları
- BOBİFRS Uygulaması-MSUGT Kapsamındaki Finansal Tabloların BOBİFRS ye göre düzenlenmesi Örnek Firma Uygulaması
DESTEKLEYİCİ KONULARA YÖNELİK EĞİTİMLER
- Bağımsız Denetçiler İçin Excel Eğitimi
- Bağımsız Denetim Sürecindeki İç Kontrol sistemi İç Kontrol sisteminin Değerlemesi ve Etkinliğinin Ölçülmesi
- Denetim Sürecinde ve Süreç Sonrası Siber Güvenlik
- Kişisel Verilerin Korunması Kanunu
Önemli Bilgilendirme:
- Toplam eğitim süresinin %80 ve üzeri katılımlara sertifika düzenlenir. %79 ve altı katılımlara ise herhangi bir belge düzenlenmeyecektir.
- Eğitim süresi tamamlandıktan sonra kurumumuza ait kontroller sonrası sertifikalar düzenlenecek ve PTT Kargo ile kayıt anında girdiğiniz adreslerinize gönderilecektir. Adres ve iletişim bilgileriniz güncel olmalıdır.
- Katılımcılar her türlü soru ve sorunlarını usem@uludag.edu.tr adresimize yazabilirler. Mail eğitim süresince anlık takip edilecektir.
- Eğitime başvuru ve eğitim ücreti ödemesi internet üzerinden gerçekleştirilmektedir. Katılımcıların banka kredi kartı ödemelerinde taksitlendirme yapılamamaktadır.
- Kurumsal fatura ödemelerinde 0850 840 8543 çözüm merkezimiz ile irtibata geçebilirsiniz.
- Önemli: Eğitimlerimize kesin kayıt yaptıranların geçerli nedenle eğitime katılamama ve kaydın iptali durumunda, döner sermaye işletme yönetmeliği süreçlerinden kaynaklanan iç yazışmalar nedeniyle ücret iadesi ortalama 1 aylık bir zaman almaktadır. Kesin kayıt yapmadan önce lütfen dikkate alınız.