Eğitim Saati : 25 saat Yüzyüze/Online
Eğitim Ücreti : KDV dahil 3.000 TL
Her eğitim minumum 12 maksimum 18 kişi ile açılır.
Tarih: Yeterli ön başvuru sayısı olduktan sonra eğitim takvimlendirilecektir. Ön başvuru yapan kişilere geri dönüş sağlanacaktır.
Hedef Kitle :
Öğretmenler, Ön lisans, Lisans, Yüksek Lisans, Doktora öğrencisi veya mezunu olup eğitim sonrası çocuklarla uygulama yapabilecek kişiler, STK çalışanları eğitime başvuru yapabilir.
Eğitimin Hedefi :
Bu eğitimde katılımcılar etkili bir psikososyal atölye uygulayıcısı olarak yetiştirmektir. Program boyunca, psikososyal atölyelerin tasarlanması, katılımcıların motivasyonunu yükseltme, grup dinamiklerini yönetme, iletişim becerilerini geliştirme ve etkili değerlendirme yapma gibi konularda bilgi ve beceri kazanacaklardır.
Eğitim programı 9 modülden oluşmaktadır. Her bir modül, konuların detaylı bir şekilde ele alındığı interaktif dersler, grup çalışmaları, role-play aktiviteleri ve pratik uygulamalar içermektedir.
Eğitim Kazanımları :
1. Sosyal Duygusal Beceri atölyelerin tasarımı ve planlaması
2. Katılımcıların motivasyonunu artırma becerisi
3. Grup dinamiklerini yönetme yeteneğ:
4. Etkili iletişim becerileri
5. Etkili değerlendirme yapabilme becerisi
Modül 1: Sosyal Duygusal Beceri Atölyelere Giriş
- Sosyal Duygusal Beceri atölyelerin tanımı ve önemi
- Katılımcıların beklentileri ve hedefleri
- Atölye yöntemleri ve temel prensipler
Modül 2: Grup Dinamikleri ve İletişim Becerileri
- Grup dinamikleri ve grup süreci
- İletişim becerilerinin önemi ve geliştirilmesi
- Aktif dinleme ve etkili iletişim stratejileri
Modül 3: Farkındalık ve Özgüven Geliştirme
- Farkındalık kavramı ve önemi
- Özgüvenin oluşumu ve güçlendirilmesi
- Farkındalık ve özgüveni artırmaya yönelik atölye uygulamaları
Modül 4: Stres Yönetimi ve Rahatlama Teknikleri
- Stresin tanımı ve etkileri
- Stres yönetimi stratejileri ve rahatlama teknikleri
- Stresle başa çıkmaya yönelik atölye uygulamaları
Modül 5: Empati ve İlişki Becerileri
- Empatinin tanımı ve önemi
- Empati becerilerinin geliştirilmesi
- Sağlıklı ilişki kurma ve sürdürme stratejileri
Modül 6: Öfke Yönetimi ve Çatışma Çözme
- Öfkenin doğası ve etkileri
- Öfke yönetimi stratejileri
- Çatışma çözme becerilerinin geliştirilmesi
Modül 7: Özyönetim ve Motivasyon
- Özyönetimin önemi ve farkındalık
- Motivasyonun oluşumu ve sürdürülmesi
- Özyönetim ve motivasyonu artırmaya yönelik atölye uygulamaları
Modül 8: Problem Çözme ve Karar Verme
- Problem çözme süreci ve stratejileri
- Karar verme teknikleri ve analizi
- Etkili problem çözme ve karar verme becerileri
Modül 9: Uygulama Öncesi Gerekli Yetkinlikler
-Atölye programlarında çocuğa yaklaşım
- Sosyal Duygusal Beceri eğitimlerinde WEB 2.0 Araçları kullanma.
- Sosyal Duygusal Beceri Atölye Tasarlama ve Planlama Süreci
Modül 10: Uygulama
Eğitim Süreci:
- Eğitim internet üzerinden eşzamanlı olarak canlı yayınlanacaktır.
- Eğitime katılabilmeniz için bulunduğunuz ortamda internet erişiminin ve uygun internet paketinizin olması gerekmektedir.
- Eğitim sisteminin kullanılabilmesi için,kamera ve mikrofon donanımları tanıtılmış, internete bağlanabilen bir cihaza(akıllı telefon, tablet ve tercihen bilgisayar)ihtiyaç duyulmaktadır.
- Katılımcılar belirtilecek ders saatlerinde eğitimi veren öğretim elemanımız ile birlikte sisteme kamera ve mikrofonları açık olacak şekilde giriş yapacaklardır.
- Eğitim başlamadan önce katılımcıların maillerine kullanıcı adı ve şifreleri gönderilecektir.
- Eğitimler tamamlandıktan sonra katılımcılara sistem 7 gün daha açık tutulacaktır. Yedinci günün sonu saat 23:00 itibariyle sistem tamamen kapatılacaktır.
- Eğitim süresi boyunca yardımcı olabilmemiz için sadece yönetici mesaj gönderir şeklinde whatsapp grubu oluşturulacak ve ders süresi boyunca her türlü destek bilgileri yönetici tarafından paylaşılacaktır. Katılımcılar her türlü soru ve sorunlarını usem@uludag.edu.tr adresimize yazabilirler. Mail eğitim süresince anlık takip edilecektir.
Önemli Bilgilendirme:
- Toplam eğitim süresinin %80 ve üzeri katılımlara sertifika düzenlenir. %79 ve altı katılımlara ise herhangi bir belge düzenlenmeyecektir.
- Eğitim süresi tamamlandıktan sonra kurumumuza ait kontroller sonrası sertifikalar düzenlenecek ve PTT Kargo ile kayıt anında girdiğiniz adreslerinize gönderilecektir. Adres ve iletişim bilgileriniz güncel olmalıdır.
- Katılımcılar her türlü soru ve sorunlarını usem@uludag.edu.tr adresimize yazabilirler. Mail eğitim süresince anlık takip edilecektir.
- Eğitime başvuru ve eğitim ücreti ödemesi internet üzerinden gerçekleştirilmektedir. Katılımcıların banka kredi kartı ödemelerinde taksitlendirme yapılamamaktadır.
- Kurumsal fatura ödemelerinde 0850 840 8543 çözüm merkezimiz ile irtibata geçebilirsiniz.
- Önemli: Eğitimlerimize kesin kayıt yaptıranların geçerli nedenle eğitime katılamama ve kaydın iptali durumunda, döner sermaye işletme yönetmeliği süreçlerinden kaynaklanan iç yazışmalar nedeniyle ücret iadesi ortalama 1 aylık bir zaman almaktadır. Kesin kayıt yapmadan önce lütfen dikkate alınız.