İflâs İdare Memurluğu Temel ve Yenileme Eğitiminin Usul ve Esaslarına İlişkin 2025/1 Sayılı Genelge
Eğitimi Kimler Alabilir?
Temel eğitimi tamamlamış olan iflâs idare memuru, listeye kaydedildiği tarihten itibaren üçüncü yılın içinde on iki saatten az olmamak üzere yenileme eğitimine katılmak zorundadır. Yenileme eğitimi; iflâs idare memurunun nitelikleri ve ödevleri, iflâs idare memurluğu görevinin icrası, iflâs idare memurluğu konusundaki güncel gelişmeler, iflâs idare memurluğu faaliyeti sırasında yaşanan sorunlar ve çözüm önerilerinin örnek olaylar üzerinden değerlendirilmesine yönelik uygulama eğitimi ile Daire Başkanlığı tarafindan gerekli görülen diğer konuları kapsar. Yenileme eğitimine katılmayan iflâs idare memurları, bu eğitimi almadıkça yeniden başvuruda bulunamaz.
Eğitim Yöntemi: Yüz yüze (Örgün Eğitim)
Eğitim Saati: 12 Ders Saati
Eğitim Kontenjanı: 30 kişilik sınıf kontenjanı dolduğunda eğitim planlaması yapılacaktır.
Eğitim İçeriği
- İflâs idare memurunun nitelikleri ve ödevleri,
- İflâs idare memurluğu görevinin icrası,
- İflâs idare memurluğu konusundaki güncel gelişmeler,
- İflâs idare memurluğu faaliyeti sırasında yaşanan sorunlar ve çözüm önerilerinin örnek olaylar üzerinden değerlendirilmesine yönelik uygulama eğitimi
Önemli Bilgilendirme:
- Eğitimlerde devam zorunluluğu bulunmaktadır. 1/12 Oranını aşan durumlarda katılımcı eğitime devamsız sayılacaktır
- Eğitim süresi tamamlandıktan sonra kurumumuza ait kontroller sonrası sertifikalar düzenlenecek ve PTT Kargo ile kayıt anında girdiğiniz adreslerinize gönderilecektir. Adres ve iletişim bilgileriniz güncel olmalıdır.
- Katılımcılar her türlü soru ve sorunlarını usem@uludag.edu.tr adresimize yazabilirler. Mail eğitim süresince anlık takip edilecektir.
- Eğitime başvuru ve eğitim ücreti internet ödemesi internet üzerinden gerçekleştirilmektedir. Katılımcıların banka kredi kartı ödemelerinde taksitlendirme yapılamamaktadır.
- Kurumsal fatura ödemelerinde 0850 840 8543 çözüm merkezimiz ile irtibata geçebilirsiniz.
- Önemli: Eğitimlerimize kesin kayıt yaptıranların geçerli nedenle eğitime katılamama ve kaydın iptali durumunda, döner sermaye işletme yönetmeliği süreçlerinden kaynaklanan iç yazışmalar nedeniyle ücret iadesi ortalama 1 aylık bir zaman almaktadır. Kesin kayıt yapmadan önce lütfen dikkate alınız.